![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sjekker flypriser SFO-MSY den 16. april... Hos AirTran får jeg en pris for 2 personer på NOK 2.480,- og med Delta koster den samme reisen også med mellomlanding i ATL NOK 6.160,- Delta flyr riktignok med 767 den første delen - men AirTran flyr med MD95 den siste og det vil bli ny flytype - som også er viktig. Både Delta og AirTran vil være nye flyselskaper så de stiller likt der...
MOW - hva ville du valgt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
EB, hvis dere beveger dere over bay-en til Oakland så går det direkte-flight til MSY med Southwest og det til $251,60 for to stk passasjerer. Litt ubehagelig tid for ankomsten (Depart Oakland (OAK) at 5:35 PM - Arrive in New Orleans (MSY) at 12:35 AM).
Synd at dere kommer mellom to jazzfestivaler - French Quarter Festival er ferdig den 15. april og New Orleans Jazz & Herritage Festival starter 27. april. Den sistnevnte festivalen kan på det sterkeste anbefales - var der i 1998 ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
På Air Tran kan du oppgradere til First Class ved å betale litt ekstra. Tror jeg har lest det koster ca. $150-200 dollares per leg, kan kanskje være verdt det når prisen er såpass mye billigere enn Delta.
Fløy forøvrig 717 (MD-95) mellom Kahului, Maui og Honolulu, Oahu for ett par år siden, var en veldig stille tur, og jeg satt ved vingen. Behagelig fly absolutt!
![]() |
#4 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Imidlertid er prisforskjellen bare 50 daler hvis du sjekker Orbitz ... airTran $195 og DL $246 .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og da ville du valgt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Vel - jeg er jo Skyteam Gold, saa det hadde nok blitt DL ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...har du glemt din kjærlighet til MD95???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke 767 til DL rykte på seg for å være noe av det mest slitte som flyr innenriks i USA?
En MD anytime!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Jo, innenriks-767'ene er slitte. Men de er ikke ukomfortable. Og med utsikt til oppgradering i tillegg, er ikke valget saa vanskelig for meg - MD95 eller ikke.
Business paa airTran er foroevrig $445 per stk. Ingen upris det heller. Delta's billigste F er naermere 700. Hva pokker'n vil du foroevrig i New Orleans? Bare dop og kriminalitet ... plassen er oedelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er det så ille i New Orleans? Du høres jo ut som en gammel bestemor som beskriver nederste del av karl Johan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Det er faktisk ingen daarlig sammenligning iflg min kilde - som bor der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men fremdeles kan man få en annen Hurricane enn Katrina og Rita på Pat O'Brien's
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men jeg tørr fortsatt gå på Karl Johan...så da er vel ikke New Orleans noe å frykte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
AirTran`s rutekart på airtran.com er imponerende og veldig brukervennlig!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vil ro at det går greit - hvis ikke prøver du wideroe.no... Hvor skal du fly AirTran?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Begynte å vurdere AirTran fra La Guardia til Canton, OH. hakket billigere enn CO direkte til CLE. Men det forutsetter jo at man kommer seg fra Canton opp til Cleveland. I følge mapquest.com er det ikke mer enn ca. en times kjøretur, og jeg får i tillegg enda en flyplass og enda et selskap..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Go for it... Ser ut som om jeg ikke får med meg AirTran denne gangen...nå blir det jetBlue og USAirways.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Per i dag går også ruta med 717 (eller MD-95 som enkelte sier..), pluss at vi betaler ca. en tredjedel av prisen direkte til CLE med CO.. Må bare finne ut hvordan man kommer seg opp til Cleveland..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tog eller buss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye kampfly tre ganger så dyre i drift som F-16 | BraathensSafe1985 | Flyforum | 57 | 31-07-2018 21:16 |
Delta overtar airTran's 88 MD95'ere | LN-MOW | Flyforum | 20 | 27-09-2013 17:08 |
Noen ganger kan man lure på hva som virkelig er på salg | Utflyttet | Reiseforum | 3 | 27-06-2011 22:08 |
Delta og airTran lunkne til flyplass nummer to i Atlanta | LN-MOW | Flyforum | 10 | 20-05-2007 21:33 |
Utrolig bra av AirTran | EB | Flyforum | 5 | 30-11-2004 18:33 |