![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Da ser det ut som om han har utsatt hjemreisen med en uke også.
![]() http://www.flightsim.no/ubbthreads/u...359#Post531359 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei folkens.
Da er det kun timer til flyet i retning Europa skal gå, så en gang i morgen kveld norsk tid vil det følge TR ifra London-Dubai den 2 februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott rapport!
![]()
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så ut som en hyggelig tur med Norwegian. Ser fram til fortsettelsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tur hjem!
Reiser du alene, og når skal du tilbake ![]()
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er man i Dubai, og flyet vidre til London skal gå om knappe 2 timer. Ble en tårevåt avskjed på BKK ja.
Planen var at jeg skulle sove noen timer på flyet, men savnet er såpass sterkt at det bare var og glemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da var man var man kommet hjem
![]() Men jeg vil ikke være her. Savner hu noe så vannvitig. Har aldri i mitt liv savnet noen så mye før. Skal prøve og komme med noen TR i løpe av helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Venter i spenning, og bilder da , av henne, og det sier en som ikke har peiling på å poste bilder..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bilder skal det bli, både av fly, mat, benplass og av henne ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal fly Emirates' A380 og B773 i økonomi i juni, så gleder meg til en fyldig rapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da jeg utsatte hjemreisen med fem dager ble det desverre ikke noe A380 tur på meg.
Men deres B777 er ikke noe og si på. Jeg fikk testet B772, B773 og B773ER. Comforten var like bra i alle tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gleder meg til resten. Da er det vel bare å sette seg i gravemaskinen å grave så hydraulikkolja koker til neste tur?
![]() ![]()
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror denne karen lengter tilbake til Thailand
![]() ![]()
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Dagens
![]() Lykke til Grindstein.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stein.
Du har helt rett i dine antagelser. Jeg lengter tilbake til Thailand så mye at det ikke kan beskrives med ord. Og når jeg får sms ifra min svenske venn der nede som kan fortelle at hun er veldig lei seg og gråter på grunn av at hun savner meg kjempemasse og elsker meg blir ikke savnet noe mindre akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har kjærlighetssorgen tatt helt overhånd, eller er du klar for å berette om returen også?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Neida, det kommer. Men med all den jobbinga æ har hatt i det siste har tiden ret og slett ikke strukket til. Og når jeg først har fritid går den til og få sovet ut.
Kjærlighetssorgen er der fortsatt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
evig optimist
|
![]()
hehe kjenner følelsen, hadde det sånn etter min første tur nedover i fjor jeg og. trudde ikke jeg hadde sånt iboende i meg jeg.. Men men, det gikk da over, og bryter aldri igjen tre-dagers-regelen.. men tr fra returen sees fram til :-)
![]() |
#39 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
OK Folkens.
Omsider har jeg tatt meg tid til og få ferdigstilt denne Trip Raporten. Og før dere spør og graver for mye. Ja jeg har lagt hun thaijenta bak meg ![]() Men så la oss gå tilbake til 2.februar 2010 på LGW. Der skulle jeg stige ombord i det jeg mener er verdens peneste passasjerfly, nemmelig en Boeing 777. Nermere bestemt en 772ER tilhørende Emirates. Etter diverse andre tripraporter her inne ifra akkurat dette selskapet hadde jeg ettervert fått høye forventninger til disse fire kommende flighter med dette selskapet. Og de ble i allefall ikke på flightene LGW-DXB-BKK gjort til skamme. Jeg bodde på Hilton Airport Hotel Gatwik, noe som betydde at jeg måtte ta en buss til den andre terminalen. Dette gikk som smurt. Var tidlig ute. Knapt tre timer for avgang. Incheck gikk raskt og greit, og etter og ha besvart de vanlige spørsmålene om hvem som hadde pakket bagasjen osv gikk ferden imot sikerhetskontrolen som også gikk greit. Fant meg en trivelig cafemed utsikt over flyplassen. Mens jeg satt der kom den enne etter den adre BA B777 inn og parkerte ![]() Alle fire flightene var 100% full på økonomi. Hvordan det var frame blant de med større lomebok en undertegnede skal jeg la være usakt. Gaten åpnet en liten time før oppsat avgang, og jeg beveget meg ettervert imot denne. Og gjett hva som møtte meg der, jo et nydelig syn. Nemlig en Boeing 777 ifra Emirates som sto og smilte til meg. ![]() Vell ombord var det påtide og sjekke benplassen, og den var mer en god nok. ![]() Capteinen kom på høytalleren og kunne fortelle at vi ville bli omlag 15 minutter sen ifra gate pga ny slott tid som følge av mye trafikk over London. Desverre var ingen av flightene med det nye ICE systemet. Så jeg måtte klare meg uten widescreen og med kun 600 kanaler ![]() ![]() Når vi først er inne på ICE systemet til Emiratene, Hva i all verden skal dette ilustrere? ![]() Før avgang kom dem gjenom cabinen og delte ut varme kluter. For en herlig start på en flytur ![]() Vell oppe i lufte hva det tid litt snacks. Her kunne man velge mellom alkoholholdige og alkoholfrie drikker. At gratis utenom champagne som kostet omlag 12nkr. Snacket besto av en pose med nydelige nøtter. ![]() Omlag 90 minutter ut i flighten kom lunchen som besto av en tunefisksalat som forrett og carrykylling med ris til hovedrett. Det hele smakte nydelig. Og ja. vi fikk stålbestikk ![]() Matbrettet ![]() Forretten: ![]() Hovedretten: ![]() Via ICE systemet til Emirates kunne vi blant annet følge framdriften på flighten: ![]() Landet på tid i DXB Turen DXB-BKK kommer om ikke så mange minuttene. Last edited by grindstein; 01-05-2010 at 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Scanflyer Silver
|
![]()
For muslimer som vil be og pila viser retningen mot Mekka.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai+London på 5 dager på F (Deler av veien) | mcduck | TripReports | 28 | 25-11-2013 21:51 |
Oslo london bosten miami new york london oslo | TONROY | TripReports | 8 | 19-05-2011 21:52 |
London - Dubai - Osaka | Flybird | TripReports | 18 | 13-12-2010 11:18 |
Oslo-Frankfurt-Dubai-München-Oslo | FlightDeck | TripReports | 31 | 21-12-2009 14:26 |
Oslo-Wroclaw-London Stansted-London Heathrow-Oslo | FlightDeck | TripReports | 8 | 01-03-2009 18:53 |