![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
En bekjent som er tømrer snekret en gang en svart bod for en dame, som så spør: - Kan jeg få kvittering? - Nei. - Hvorfor ikke? - Fordi det er svart. - Men hvorfor kan jeg ikke få kvittering for svart arbeid???? Når det gjelder selve økonomien tror jeg det vil ta en stund før det går over. For oss som har stabil jobb og godt forhold til banken er det bare fryd&gammen, men så lenge næringslivet er inne i en til dels psykologidrevet spiral nedover vil krisa bli selvforsterkende. Jeg tror ikke det løsner før alle de råtne lånene, subprime og CDO og CDS etc er luftet ut av systemet, og det kan ta lang tid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nå er det uansett ikke mer jeg skal gjøre i leiligheten som jeg ikke klarer selv (med litt hjelp) Quote:
Itillegg skal de sies at ingen av krisepakkene (unntatt de til bankene) foreløpig har kommet igang og begynt å virke, men blir spennende å se hvor mye effekt disse vil ha etterhvert som de kommer igang iløpet av året Last edited by Someone; 26-03-2009 at 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På lange reiser synes jeg det er helt naturlig at landets folkevalgte benytter seg av businessclass. Det handler om komfort og at de skal yte (forhåpentligvis) når de kommer fram, men også om en slags verdighet som bør være knyttet til et lands nasjonalforsamling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dette er småpenger i den store sammenheng, og saken kommer opp i media med ujevne mellomrom. Skjønner ikke problemet, og som det sies så er det enklere å jobbe på businessclass, og man kommer frem med større mulighet til å være uthvilt og være klar til å gå på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA's verste flyselskap | LN-MOW | Flyforum | 6 | 02-08-2018 15:48 |
Verdens verste flyplasser | sirpjalle | Flyforum | 23 | 04-04-2009 15:22 |
'Verdens verste hoteller' | LN-MOW | Reiseforum | 2 | 11-02-2009 09:30 |
De verste hotellene: Stay away! | Tommy777 | Reiseforum | 5 | 29-03-2008 16:07 |