Ah, for et nydelig vær vi har i dag. Sol og blå himmel og lovnad om stigende temperatur i forbindelse med lavtrykket som visstnok kommer i natt. Har startet dagen med nystekte rundstykker med brunost, nyheter og te, skikkelig rolig morgenstund på fjellet. Kan på ingen måte syte over været under gårsdagens store happening, det startet skyet men sola gjorde sitt og vips ble det blå himmel og man kunne nyte solformørkelsen etter beste evne. Ren magi i det man fikk en miks av dag/natt og dette sølvaktige lyset som virkelig skapte magi i noen minutter. Ellers lite å melde, blir nok en rolig dag med familiebesøk og fotball på TV.
God dag fra Gamle Oslo! Her klargjøres det for kveldens bacalao- og whiskyseminar. Noen truer med å medbringe hjemmebrygg også. Det blir nok hyggelig. Ha en fin-fin lørdag i vårsola!
No skin det sol e høgste Svealiå
No bli det vår, det kjeinne e så vel
Det søng så tongt kring aille dalasiå
og synnavijn, hain kjæm og gær me sel
Hallais fra Lillehammer. Etter en liten skitur over fra Rena smakte den øllen faen meg godt. Tilbake til hovedstaden hvor en sofa venter på meg. Ha en fin dag
Hmm .. oppdaget akkurat at Delta har kuket litt med tidene på flyene mine til Anchorage .. ankomst 01:21 er ikke helt optimalt i min bok. 48-72 minutters ventetid på tilbakeringing .. får se om det fungerer bedre enn hos SAS.
Ellers er vel dette noe for Someone og dere andre med småbarn ...
Hmm .. oppdaget akkurat at Delta har kuket litt med tidene på flyene mine til Anchorage .. ankomst 01:21 er ikke helt optimalt i min bok. 48-72 minutters ventetid på tilbakeringing .. får se om det fungerer bedre enn hos SAS.
Her har SAS noe å lære, gitt .. callback kom punktlig og en blid og hyggelig jente booket oss prompte om via Minnesota med ankomst i passe tid for kveldsmat.