Bonustur hjelp.

Glean EBG

ScanFlyer Gold
Tenkte å svi av EB poengene da jeg har hørt rykter om at det blir dyrere uttak fra i høst en gang, noen som veit noe om dette?
Jeg har ca 190.000 EB poeng og lurer på om noen har forslag til hvor jeg bør dra?
Tenkte på en IC tur i C/F klasse.
Tips om selskap som er vert å få med seg?
Tenkte å dra i september da jeg er presset til å ta ut ferie hele mnd.

Har lurt på å booke C på FRA-HND (B787)men den ser ut til å vere vanslig å finne de datoene jeg ville.

Last edited:
Tenkte å svi av EB poengene da jeg har hørt rykter om at det blir dyrere uttak fra i høst en gang, noen som veit noe om dette?
Jeg har ca 190.000 EB poeng og lurer på om noen har forslag til hvor jeg bør dra?
Tenkte på en IC tur i C/F klasse.
Tips om selskap som er vert å få med seg?
Tenkte å dra i september da jeg er presset til å ta ut ferie hele mnd.

Har lurt på å booke C på FRA-HND (B787)men den ser ut til å vere vanslig å finne de datoene jeg ville.

EB-poeng burde funke hos Lufthanse group, så da burde jo LH/LX i F være klare mål. SQ også, men der finner du neppe seter. Ellers er jo Asiana også en meget hyggelig opplevelse, også her bør F være målet.

Er dette tilfelle? Skulle vel ikke forundre meg, siden jeg er rett rundt hjørnet til å få spart opp poengene jeg trenger til turen vår neste sommer...

EB-poeng burde funke hos Lufthanse group, så da burde jo LH/LX i F være klare mål. SQ også, men der finner du neppe seter. Ellers er jo Asiana også en meget hyggelig opplevelse, også her bør F være målet.

Sånn rent bortsett i fra at LX har komplett sluttet å gi ut bonusseter i F til partnere så er Lufthansa osv innen rekkevidde. FCT er genialt. SQ er bare å glemme i F.

Hvor kommer ryktet fra? SK har vel allerede justert uttakstabellen både for egne og for *A-reiser i løpet av det siste året.

Back