• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Gudd mauning!

Da var det pinadø helg om noen timer gitt.

Trøtt i trynet, men kaffekoppen er min trofaste følgesvenn på morgenen, så dette skal gå bra.

Var litt av ei suppe i morges, eller for å si det på en annen måte, tåke. Var ikke mye en så, men det gikk å en måte det og...

Ha en fin en forumister! :)

Last edited:
God morgen fra en annen del av Forus. Her er man også trøtt i trynet men natta er over og nå der det veldig snart helg. Skal bli kanoooon!

God morgen fra Sandaker. Begynner med hjemmekontor, mens jeg venter på Godot....i form av rørleggeren som skal komme å finne ut av hvorfor varmtvannet ikke oppfører seg slik det skal. Heldigvis en garantisak, så slipper noen økonomiske overaskelser

I mens har jeg fått bestilt meg billig business til London med SAS, så helt gal har ikke dagen vært til nå.
I kveld er målet om å gjøre minst mulig. Ha en fin dag :D

Last edited:
Gooo morgen fra 7036

Det regner og regner.......lite å gjøre med uansett så humøret e på topp :) :)
Blir en tur til svigermor idag,inkl. middag og kaffe.

Ha en strålende dag :cool:

God morgen fra Kløfta, her bader vi i sol og helga nærmer seg..

Dagen går med til å rydde i saker som må være klare til påske, så er det tilbake til Ås og UMB for å få med seg en foreningsrevy og nattbussen hjem klokka 3 i natt.. Og ifølge trafikanten er jeg da hjemme og i seng til 04:30, så man må kunne annta at lørdagen blir rolig.

Nuvel, ha en god dag arbeidere!

God fredagsmorgen fra Norges solkyst! Solen skinner og jeg har bare en kort dag på jobb mellom meg og helg. Ha en fin dag!

God formiddag fra OSL.

Her er man godt i gang med dagens arbeid. Noe hektisk da det er en del kunder som jobber hardt for å skaffe plass til helgen. Men det roer seg vel ned utpå dagen.

Helgen blir nok rolig, har ennå en del indrtetjeneste som venter. Og nå er det også straks klart for å starte i hagen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God fredag fra BOS, der man venter paa at Air Canada muligens skal fly meg til Montreal. Der er noe sykemeldingskampanjer paa gang i Montreal og Toronto saa flyene blir kansellert i fleng. De to foerste flightene er cancelled og naa er jeg flyttet til neste som foreloepig ser ut til aa gaa.

Ha en fin dag alle sammen.

God helg fra Bodø. Nok en tøff og slitsom dag i luftforsvaret. Snakker selvfølgelig skidag, alpint med all expenses paid. Den harde og tøffe delen kommer av at det var våt snø og dermed ganske slitsomt å stå på ski. Helgen blir opplading til den lille todagers telturen man skal på i neste uke. Ryktene sier at heller ikke det blir en veldig slitsom affære, men derimot blir det veldig bra med påskeperm etter det!

God ettermiddag, omsider etter en intens dag med kursvirksomhet og møter kan jeg ta helg! Formen er ikke helt 100% så holder meg nok hjemme ikveld med Ps3 og det som måtte finnes i skapene.

I morgen står nok en sjøtur på programmet, det blir bra! Ha en fin kveld :)

God aften fra Hilton Düsseldorf!

Suksessen fortsetter! Oppgradert til Executive Floor, sitter nå i loungen og nyter frie drinker og små-mat. Dog er det bare gratis fram til kl 2030. Deretter koster vinen 9 euro glasset og en weissbier 6,20. God man skal tidlig i seng. Flyr hjem kl 0610 i morgen, så må jo opp midt på natta!

Ser at man nå får SAS i biz fra OSL til LHR for ca 3 laken. Synes det er dårlig gjort at de ikke kunne gjort det slik at man kunne få greie tilslutninger til de billettene der. Det er egentlig god value for money med 6000 poeng for 3 lapper. Har dessverre mye som koster kroner fremover, og jobber hardt nå for finne ut hvordan jeg skal få til de siste poengene for å sikre meg gullkortet igjen.

Heldigvis ikke noe mer reising før over påske nå. Skal bli deilig å være hjemme en stund.

BF:cool2

Back