• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

O'Leary: Bare slumboere trenger å bekymre seg for svineinfluensa

Re: O'Leary: Bare slumboere trenger å bekymre seg for svineinfluensa

Og da kan vi fortsette MOLs setning med: "or flying in cramped aircraft."

Tror nok heller jeg hører på anbefalingene til WHO..

Og WHO sier at man skal reise som normalt...

http://standby.dk/news/19743

WHO siger, at der ikke er grund til at droppe rejsen på grund af frygt for svineinfluenza.

Det gælder uanset hvor man har planer om at rejse hen og uanset om ens rejsemål undersøges for eventuel smittefare.Det er heller ikke nødvendigt at lukke grænser. Med denne melding fra verdenssundhedsorganisationen fjernes usikkerheden fra den første dags forskellige meldinger fra forskellige myndigheder, skriver politiken.dk.

Så... da reiser man som normalt.

Hva med flying in or like "slums"?

Endelig var det noen som forstod den ;)

Og for meg er det ikke normalt å reise med FR, så da fortsetter jeg med det :D

Nå må du slutte å prate dri.. om Ryanair. Som noen har sagt før: 55.000.000 pax tar ikke feil. Det gjelder å inrette seg ift det man betaler for.

Og enkelte ønsker ikke å gå så langt i å tilpasse seg, og unngår derfor FR.

Du kan da finne verre FR-hets her hvis du vil ta tak i det...

Kunne være interessant å høre hva imm mener om slumuttalelsene til MoL med tanke på hva han selv har sett i Afrika...

Nå må du slutte å prate dri.. om Ryanair. Som noen har sagt før: 55.000.000 pax tar ikke feil. Det gjelder å inrette seg ift det man betaler for.

Og millioner av amerikanere stemte på Bush 2 ganger........:rolleyes:

I dagens Aftenposten en liten notis om uttalelsen hvor journalisten , :drunk:, skrev til slutt at MOL's sier dette fordi han selvfølgelig vil at folk fortsatt skal fortsette å fly med ham til Mexico..:drunk:

Jeg har ikke sagt et stygt ord om FR, jeg har sagt at jeg ikke flyr med dem og fortsetter med det. Hva er galt med det? Hvorfor skal jeg begynne å fly med FR fordi det er et utbrudd av svineinfluensa i Mexico?

Eller:

Spis lort - 1 milliard fluer tager ikke fejl!

Back