Ønsker alle her en riktig god 17.mai

Re: Ønsker alle her en riktig god 17.mai

Heisann!

En riktig god 17 mai fra Texas...:nor

Har fire karer fra Flylinjen på Skedsmo Videregående Skole på besøk her i Houston som jobber med et prosjekt, men vi får vel se om det blir en litt tid til en liten lokal feiring senere i dag...:nor :nor :nor :nor

Dag

Gratulerer med dagen fra Tromsø :nor :nor :nor

Her har vi fortært pølse , is og brus og sett tog. Hjemme og slapper av i ettermiddag/kveld.

Ha en fortsatt strålende dag:D :D

Da var jeg i hus i Singa.... ble oppgadert til en suite som må være minimum 120kvm stor. Jeg sitter ved pulten og knapt hører room service banke på døren! :D

-A

Gratulerer med dagen alle sammen. I dag blir det ikke store feiringen. Er i Kansas City i dag, reiser tilbake i ettermiddag. Blir vel ca. samme geitosten Andreas snakket om som blir nærmeste jeg kommer feiring i dag.

:nor :nor :nor

Gratulerer med dagen til dere alle!

Dagen her i Trondheim har gått med til det vanlige, spist pølse og sett på tog. Orket ikke iskrem i dag, siden gradestokken ikke viser hyggelige tall.

Dessverre er det også en trist dag for Trondheim, da det igjen var en stor bybrann i natt. Nok en del av byens uvurdelige gamle trehusbebyggelse har gått opp i røyk:(

Originally posted by Tommy777

Gratulerer med dagen alle sammen. I dag blir det ikke store feiringen. Er i Kansas City i dag, reiser tilbake i ettermiddag. Blir vel ca. samme geitosten Andreas snakket om som blir nærmeste jeg kommer feiring i dag.

Ju-huu - Kansas City! Midtvestens svar paa Drammen ... :p

Velvel - da var 17. mai-lunsjen unnagjort - det ble en DQ Flamethrower med Freedom Fries og 'Sweet Tea' etter god soerstats-oppskrift. Geitosten faar bli en annen dag ..

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by Tommy777

Ju-huu - Kansas City! Midtvestens svar paa Drammen ... :p

Velvel - da var 17. mai-lunsjen unnagjort - det ble en DQ Flamethrower med Freedom Fries og 'Sweet Tea' etter god soerstats-oppskrift. Geitosten faar bli en annen dag ..

Genial beskrivelse på Kansas City:clap

Gratulerer med dagen alle fra Tananger, tradisjonell 17.mai feiring her hos oss idag.
Været har vist seg fra sin beste side idag selv om det var kjølig nordvest bris.
Det skyer nå over fra nordvest i havet så det spørs om ikke vi får væromslag til imorgen.

Back