Jeg er klar over, at mistanke om brand ombord er en alvorlig hændelse, men:Denne hendelsen har skapt utrolig mye trøbbel på Wizzair og de fem baseflyene som dem har i GDN. Det har ført til disse baseflyene har vært ca 2timer bak på alle de 32 avgangene disse flyene har hatt tilsammen i dag. I tillegg skapte det hodebry for Lufthansa og
Jeg er klar over, at mistanke om brand ombord er en alvorlig hændelse, men:
Er der standard procedure, at man bliver stående på landingsbanen efter
en sådan emergency? Eller er det kaptajnens vurdering i de enkelte tilfælde?
Den pilot, vi hører på com' en lyder forståeligt nok en smule panisk, og
da begge piloter har taget iltmasker på, må de have frygtet det værste.
Alligevel spekulerer jeg på -uden at kende GDNs banesystem om det havde været muligt at rulle et par hundrede meter for at komme af banen?
Blot nogle tanker fra lænestolen! God nat !
Er der standard procedure, at man bliver stående på landingsbanen
-Ja.
begge piloter har taget iltmasker på, må de have frygtet det værste.
-Det är också standardprocedur vid rök i flygplanet.
OYKBR er landet i CPH her til eftermiddag som SK9101..
3 dage i GDN...
Ok! Håper hun er friskmeldt igjen og at de fant ut hva som hendte.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.