Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 12-11-2014, 20:47   #1
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,540
Default Norwegian med krav til Avinor: Bedre forhold for connection USA-Asia

Jeg kjenner godt potensialet, men det forbauser meg at DY har så mye trafikk USA-Asia med tanke på at de kun flyr til Bangkok. Dette burde ikke bare være en vekker for Avinor, men også for SAS. Man må tilrettelegge bedre for denne trafikken. Ankomst på morgenen og videre på kvelden holder ikke ....

http://e24.no/naeringsliv/norwegian-...ammen/23334710

Quote:
Ved enkelte tilfeller har så mange som 200 av 290 passasjerer på Norwegians flighter fra USA byttet fly i Oslo, og fløyet videre til Asia. Norwegian tror Gardermoen kan bli et internasjonalt knutepunkt for amerikanere som vil til Asia, og vise-versa.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS og 6-dagersregelen til Asia (el. USA) simenjw Reiseforum 4 20-08-2013 20:53
Vindforhold i høyen, i forhold til ekstreme forhold på bakken. Polaris Flyteknisk forum 16 27-03-2011 23:51
SAS med knallpriser til USA og Asia mckvakk Reiseforum 3 08-03-2011 17:28
Norwegian ønsker å fly til USA, Asia og Afrika adressa Flyforum 169 26-10-2009 15:00
20.000 poeng til Asia/USA Maltwhisky Flyforum 39 02-12-2008 23:23


All times are GMT +2. The time now is 18:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.