![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,485
|
![]()
Man kan jo også sammenligne f.eks med hvordan selskaper som BA, SQ, LH etc faset inn A380 i sine operasjoner. Etter en stund med testing (her gjorde DY det samme med 787 innen Europa i sommer, så de begynte riktig) så ble maskinene satt inn på et program som var ytterst konservativt og forsiktig, med mye slakk. BA f.eks begynte med to maskiner på fem ukentlig LHR-LAX, LH mener jeg huske hadde 3 ukentlige FRA-NRT eller noe sånt. Selv når mer velprøvde flytypen fases inn ser vi det samme, og A380 hadde vært i drift i nærmere seks år får BA fikk sin første.
Men Norwegian gikk ut som verdensmestere, men en utnyttelsesgrad som skulle få et erfarent selskap som Lufthansa til å virke som amatører i forhold |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fremskritt innenfor batteri-teknologi | Frequent Traveller | Flyteknisk forum | 11 | 02-12-2017 17:04 |
Svarte bokser - Teknologi | Radiv | Flyteknisk forum | 2 | 06-06-2016 22:40 |
Ny digital teknologi hos KLM | sirpjalle | Flyforum | 0 | 14-04-2008 23:10 |
Emirates ønsker A350-teknologi i A346 | Trety | Flyforum | 0 | 05-05-2006 13:58 |