![]() |
|
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Wheaton, IL
Posts: 1,557
|
![]()
Heisann Peppep!
Quote:
![]() Det er klart at motordesign kan optimaliseres for vulkan aske med forskjellig design av turbin kjølesystemer, filtrering av luft systemer som sentrifugal filtre som brukes på M1 Abrams tanks osv., men slipeeffekten av asken er det vanskelig å komme seg unna og til slutt så vil nok et slikt design gå på bekostning av mange andre ting. ... så som jeg nevnte tidligere er det nok best for flyene å bare holde seg unna slike askeskyer for å unngå problemer. Husk at enkelte ganger sitter selv fuglene på bakken og det tror jeg mange har litt vanskelig for å forstå... ![]() Dag
__________________
Mel Brooks: If God wanted us to fly, he would have given us tickets! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Påvirker utbruddet på Mt Agung flytrafikken nå? | staale | Flyforum | 4 | 29-11-2017 08:51 |
4 fly=16 motorer | putzmeister | Bilder & foto | 9 | 12-04-2011 00:30 |
Fly som ligner på Hercules men bare 2 motorer? | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 8 | 16-07-2010 18:09 |
Hva slags motorer er Dy sine fly utstyrt med ? | 123asd | Flyteknisk forum | 21 | 14-02-2010 19:52 |
Mobiltelefon påvirker ikke styring/navigasjon i fly | anders320 | Flyforum | 6 | 18-08-2008 11:44 |