![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Norway
Posts: 92
|
![]()
Var ute å fløy i går og under Climb kom kapteinen på PA og fortalte at bremsene var for varme til å ha inne i flykroppen så han måtte ta de ut litt. Beåka litt men ikke noe mere dramatisk enn det. Virka ikke som om han stoppa Climb heller. Er dette noe som skjer fra tid til annen? Er jo absolutt bedre og kjøle ned bremsene og heller ha litt bråk enn at de skal ligge varme i hjulbrønnen. Får sånne hendelser noen konsekvenser for flyet etter landing av sjekk og slike ting?
Takk for svar ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Varme bremser, nedkjøing m.v. (splittet) | Boeingflyer | Flyteknisk forum | 32 | 21-09-2013 02:23 |
Slitasje på bremser | ATle | Flyteknisk forum | 5 | 15-06-2012 20:50 |
Bremser på forhjulet | buskmann | Flyteknisk forum | 11 | 30-08-2010 19:02 |
Karbon bremser | BSSW | Flyteknisk forum | 0 | 05-05-2008 23:39 |
Miljøfokus bremser Ryanair | Trety | Flyforum | 12 | 05-06-2007 18:26 |