![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2011
Posts: 149
|
![]()
Eg skal ein tur til Sør-Korea/Japan i sommar, og prismessig er OSL - ARN - PEK - ICN med retur HND - PEK - ARN - OSL med CA det beste alternativet. Har derfor søkt litt på trip reports, og det er ganske mykje negativt å lese. Spørsmålet mitt er om CA anno 2013 er såpass ille som ein kan få inntrykk av, eller får dei deg relativt greit frå A til B?
Første delen av turen er forøvrig jobbrelatert, så eg er nødt til å ha med ein poster inn i flyet (i ein rull, som er ca 1m lang og diameter på kanskje 10 cm), så er greit med eit selskap som ikkje er veldig rigid på form på medbrakt bagasje. På SAS og Norwegian pleier dette å gå heilt fint ![]()
__________________
Upcoming flights: KRS - CPH - DBV - CPH - KRS (WF/SK) June/July http://my.flightmemory.com/ghostern |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air China, China Eastern og Southern slår sammen sin Cargo avdeling til et selskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 27-06-2015 00:32 |
Air China | sentry | Reiseforum | 7 | 21-11-2013 00:10 |
Air China | ENGM 911 | Bilder & foto | 6 | 12-06-2010 16:47 |
Air China?! | audunn | Flyforum | 4 | 03-07-2008 15:57 |
Air China.... | Chainly | Flyforum | 7 | 20-06-2006 09:32 |