![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal ha noen dagers ferie ved Cannes nå tidlig i mai, og siden hotellet ligger i Mandelieu-la-Napole, gode 3 mil fra flyplassen (NCE), er det greit å ikke havne i en taxi som opereres av en notorisk svindler (det er visst dessverre en del av dem).
Etter litt googling har jeg skjønt at en eller annen form for "car service" må være tingen. Der har jeg blant annet funnet Easy Airport Taxis som skal ha småstive 232€ for tur-retur (riktignok lover de en Mercedes E-klasse), og Shuttle Direct som skal ha 150€ for samme turen (uten lovnad om noe annet enn en "saloon car"). Og en hel del andre alternativer som ser mer eller mindre seriøse og/eller lokale ut. Jeg regner ikke med at det er noen som har konkrete erfaringer fra lokale aktører der nede, men har noen erfaringer med disse mer eller mindre globale bookingselskaper jeg nevner - eller andre lignende aktører? Hadde vært greit å få noen innspill, da prisene (og sikkert også kvaliteten) svinger voldsomt... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra "Vi relanserer service" til "Din tur" | EB | Flyforum | 51 | 24-12-2015 12:11 |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Norges tøffeste "Airport Patrol Car"... | Harald Oanes | Bilder & foto | 9 | 27-04-2010 18:09 |
Service "enhancement" fra KLM | Someone | Flyforum | 26 | 17-12-2007 16:37 |