![]() |
|
|
![]() |
#1 | |||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
(Beklager hvis dette blir litt rotete. Men jeg gjør så godt jeg kan.)
Jeg og kona kikker på Expedia for tiden og har sirklet inn Mykonos som et veldig aktuelt reisemål. Datoer vi har valgt er 30. juli - 8. august. Og hotellet vi har falt for er Dorion Mykonos Hotel. Reisetidene er jo litt utenom det vanlige. Utreise: FLYINFORMASJON man.. juli. 30 (Ankomst juli. 31) Stavanger til Mikonos, Hellas Quote:
Quote:
Quote:
Har også forsøkt på å søke på flybilletter alternative nettsteder som f.eks Widerøe. Finner forsåvidt greie flyalternativer der også. Men når jeg da søker opp hotellet vi ønsker (sjekker bl.a Expedia, Hotels.com og hotellets nettsider) fyker prisene i været. Hvis det er noen som kunne tenke seg å hjelpe litt til med å finne alternative måter å få dette til så er jeg takknemlig for hjelp. Utreisen må være etter kl. 0800 den 30. juli. Og vi vil være hjemme senest på kvelden den 9. august. Vi er to voksne og utreisested er altså Stavanger. |
|||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere med problemer hos Widerøe.no? | hifiman | Småprat | 8 | 27-06-2014 19:31 |
Problemer med setereservasjon hos Lufthansa | Klette | Reiseforum | 21 | 18-04-2014 16:01 |
Problemer hos EB med etterregistrering - nå igjen! | OSLflyer | Reiseforum | 29 | 14-11-2012 21:27 |
booke flight med air berlin, problemer | petru26 | Reiseforum | 3 | 21-05-2009 00:05 |
Problemer med bestilling hos CO... | Martin | Flyforum | 9 | 07-03-2007 19:57 |