![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei!
Jeg er ikke av de som springer hjem og legger ut bilder samme dagen! Så her kommer en serie fra en tur jeg hadde til USA i september. Jeg var der borte (i Los Angeles) i ca 10 dager og fartet litt rundt! Besøkte flere flyplasser og museer. Så dette blir en første bolk av flere som kommer etterhvert. I denne bolken tar jeg for meg militære fly! En av de første dagene der borte besøkte jeg California Capital Airshow i Sacramento. Dette ble arrangert på Mather Airforce Base. Stort oppbud av militære fly i Static display, og en del av dem fløy også oppvisning. Det var også stort innslag av sivile og vintagefly og hovedatraksjonen var Thunderbirds. Det var ca 42 grader i skyggen og kraftig sollys, og forholdene ved Mather AFB var som på Rygge Airshow...publikumsplasseringen var motsols, med de ulemper det fører med seg under fotografering. Så bildene fra luften bærer noe preg av varmedis og blasse farger! Først ut EC-130J Commando Solo ![]() ![]() C-17 Globmaster III ![]() ![]() ![]() Som også fløy oppvisning (verdt hele turen ![]() ![]() ![]() ![]() Og et fly som sikkert Seilfly kjenner seg igjen i? T-6A ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sola Airshow vs Bodø Airshow | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 17 | 25-01-2012 23:49 |
På Airshow i Sacramento - Del 2 | SE-DYD | Bilder & foto | 18 | 31-08-2010 10:42 |
4x bird strike at Sacramento!! | Roxman | Flyforum | 1 | 22-12-2009 23:55 |
Dårlige dager for fuglene i Sacramento | Blubird | Flyforum | 0 | 22-12-2009 20:29 |