Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
jeg begynder at høre Queen i baggrunden..........
Er det da man skal si at det hviler en forbandelse over Sterling navnet??
ikke helt......We are the Cham........![]()
Cimber skærer også i sin flyflåde. Man "nøjes" med 23 fly, mod 28 i dag.
.Er du på trods af den nye nedjustering villig til at skyde flere penge i Cimber?
"Ja, det regner jeg med. Men jeg må lige hjem og se på det," siger storaktionæren, der også optræder som Amagerbankens redningsmand
et af de to nævnte projektprogrammer indgår også en reduktion af personaleomkostningerne. Alle medarbejdergrupper har vist vilje til at gå 10 % ned i løn over de kommende 12 måneder. Direktion og bestyrelse er gået i spidsen og har allerede sænket sit honorar.
I erkendelse af at vi ikke ønsker, at der skal spekuleres i vores likviditetssituation, har vi valgt at offentliggøre, at den faktisk har ligget stabilt lige siden nytår på niveauet omkring 100 mio. kr. Vi mener ikke, at der er et likivditetsissue i øjeblikket på trods af driftsresultatet. Vi lykkedes ikke særlig godt med at få forklaret sidst i forhold til vores likviditetssituation
De skal åbenbart af med 5 fly, hvor mange CRJ er der, der kommer tilbage fra SAS?
og er de ejet eller leaset, nogen der har styr på det?
Findes der et sted man kan se det?
http://www.jv.dk/artikel/833778
Som konsekvens af dette og den skærpede konkurrencesituation er det blevet besluttet at opti-mere kapacitetsudnyttelsen og reducere aktivitetsniveauet til 23 flyenheder i egen produktion mod forventet 28 flyenheder. To CRJ200 fly returneres til udlejer ultimo april, Boeing 737 nr. syv og otte leases ikke og en ATR72, som på nuværende tidspunkt er udlejet, forventes fortsat ud-lejet i stedet for sat i egen produktion ultimo 2010. Den stærke optimering af Cimber Sterlings trafikprogram for sommeren 2010 forventes dog at medføre en vækst i sædeudbud og ASK på mere end 20 % i forhold til sommeren 2009.
Er det da man skal si at det hviler en forbandelse over Sterling navnet??
Flyanalytikeren Jacob Pedersen mener det danske flyselskapet Cimber bør vurdere å gi opp konkurransen med SAS og Norwegian.
(...) - Det er noe helt nytt at en ledelse introduserer et døende selskap på børsen, tordner hun videre.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.