![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var en lang tur kombinert reise og ferie, fløy litt variert, både Norwegian, Finnair, SAS og Wideroe.
Startet i trondheim for å dra til Cambridge i UK, da var dessverre STN beste flyplassen da det bare er 20 min med tog. Etter som SAS sitt beste alternativ er London om man vil til Stanstead (Dansk? SAS-reklame) så måtte det bli norwegian. TRD-OSL reisebyrået som ordnet jobbreisen hadde bestillt 2x20kg og sete 2C til meg, så her var det "full pakke". Sete 2D på denne 737-300 maskinen hadde omtrent så mye benplass at kun lillefingertesten bestod. Ellers ikke så mye å si, vi dro på rute og landet på rute. OSL-STN også her hadde jeg fått 2D, dette var også en 300 selv om det i bookingen stod 800. Skuffelse:-( Setet var like trangt, men på denne turen skulle jeg i alle fall få mulighet til å kjøpe litt mat. Ettersom jeg spiste på pizzahut på OSL så var kaffe det som fristet mest. Den skuffet, jeg satt som nevnt på 2. rad, og serveringen staret forfra i flyet, alikevel var kaffen ikke varmere enn badevann. Hadde det ikke vært for at jeg var sliten skulle jeg ha klaget. Vi landet bra på tid, og det var herlig å få rette ut bena skikkelig igjen. Siden vi landet på tid så rakk jeg akkurat siste toget til Cambridge, hvis ikke måtte det blitt buss... Hos norwegian er det nå så trangt at jeg ikke får knærene "ned" nok til å rette ut bena forrover under setet forran. Har de gjort noe med pitch det siste året? Mener å huske at det var bedre sist jeg reiste med dem for ca 14-15 mnd siden. Norwegian fikk meg dit jeg skulle, på tid, det var det viktigste. Trange seter kan man vel forvente hos en LCC, men en tomme ekstra skulle gjort underverker for meg. Går greit nok på kortere turer, men jeg vil nok holde meg unna Norwegian på ruter over 2 timer. At de ikke kan servere varm kaffe, når man til og med betaler for den, det er ikke bra. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Leap starter Stockholm ARN - Åbo/Turku TKU | Trdfly | Flyforum | 0 | 26-04-2019 16:17 |
Tre ulike flytypar og tre ulike operatørar TRD - ARN - HEL - OSL - TRD | roger | TripReports | 4 | 27-06-2013 22:13 |
DY lägger ner ARN-TKU i mars | L-1011 | Flyforum | 2 | 28-02-2012 14:56 |
HEL-ARN-CPH-TRD februar | hanswest | TripReports | 9 | 20-02-2012 23:04 |
Eurobonus TRD-OSL-HEL-OSL-TRD | O_K_ | Reiseforum | 1 | 31-10-2008 14:13 |