![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Satt og fabulerte litt om dette med Star Alliance og Gold status. Slik jeg forstår det så finnes det mange ulike FF-programmer innen Star Alliance, f.eks. EuroBonus (SK), Miles&More (LH, OS, LX, LO ++), Milage Plus (UA), KrisFlyer (SQ) osv...
Er det noen som tidligere har sett på hvilket av disse FF-programmene som er enklest å oppnå Gull-status på? Da tenker jeg både kortest mulig tid, lavest mulig pris, men også muligheten til å klare å holde å holde seg innenfor grensen for å beholde Gold. For å oppnå f.eks. EuroBonus Gold så kreves det:
Kjør diskusjon ![]() PS. Nå er det jo sikkert mulig å dra diskusjonen enda lenger og diskutere om Star Alliance er det beste nettverket eller ikke (har jo f.eks. SkyTeam), men la oss først gjøre oss ferdig med Star Alliance. Så kan man jo evnt diskutere hvilken allianse som er enklest å oppnå Gold-status på senere. Nå i første omgang så lurer jeg på Star Alliance.
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 02-11-2008 at 19:37. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Star Alliance Gold gir oppgradering på Heathrow Express | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 11-02-2016 16:38 |
Star Alliance Gold - lounger i FRA og IAH, hvilken velger jeg? | Ståle | Reiseforum | 7 | 14-08-2015 14:13 |
Meget pen (litt krølla) Star Alliance orange priority lapp til salgs | Cecilie | Samlerhjørnet | 10 | 10-01-2014 13:06 |