![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har det vært offisiell åpning av rullebaneforlengelsen på Molde - selv om den funksjonelle åpningen, prosedyrer, instrumenter og slikt, ikke er før den 23. okt - vi er nå oppe på 2000 meter. Jeg ble nødt til å bare glemme av skolen, og drog dit med en kompis. Alle som var for å overvære åpningen ble sluppet ut på tarmac, og som planlagt var 2 F-16 en del av åpningen. Det ble selvfølgelig bilder av det, men av en eller annen grunn vannet de oppstillingsområdet med brannbiler så derfor ble det rare lysforhold kombinert med motlys fra sola. Jeg har plukket ut det beste jeg fant blandt 500 bilder, men jeg tar imot kritikk med åpne armer.
![]() Kom tidlig, overværte en 737 t/o med stilige "vann vs jetmotor"-effekter. ![]() Fokker fra værnes, men statsråden kom ikke med den som annonsert, hun var her i forveien ![]() De annonserte at de ikke hadde saks til å klippe over båndet med, og måtte derfor vise fram de nye brannbilene med en utrykning for å levere saks ![]() ![]() Jeg ble fiklende med scannern som gikk tom for strøm, og fikk bare såvidt opp kameraet.. nedtur ![]() ![]() ![]() Brakeoff ![]() Distanserer for landing ![]() Razor01 ![]() ![]() Razor02 ![]() ![]() "halla!" ![]() Litt kommunikasjon mellom pilotene før shutdown ser det ut til |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rullebaneforlengelse på Gazipaşa Airport? | kekker | Småprat | 16 | 17-10-2014 18:39 |
TLL - URE // Estonian Air & MOL-BGO-MOL // Widerøe | Tosze | TripReports | 12 | 02-10-2011 00:23 |
Pengekonflikt - arbeidet med rullebaneforlengelse på Kvernberget kan stanse. | Wiggo Hovde | Flyforum | 28 | 24-05-2011 00:51 |
Klapp med SAS, MOL-OSL-MOL, RRA/TUK | MFM | Bilder & foto | 9 | 21-06-2009 01:48 |
SAS Braathens øker på MOL-BGO-MOL? | enml | Flyforum | 2 | 20-03-2005 21:40 |