God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra hovedstaden...som er ganske så grå denne morgenen. Dagen er alikevel nesten 8 timer og 30 minutter lysere. Nå venter en treningsøkt før det blir noen timer på kontoret. Ha en bedre lørdag!

Re: God lørdag morgen

God morgen fra andre kanten av hovedstaden. Helt på bærtur søvnmessig etter nattuke på jobben. Bør sove mer før jeg skal på jobb igjen kl. 1330...

God morgon frå Ørsta! ikkje ei sky på himmelen, far og prinsessa er oppe og lagar cowboyfrukost; bønner,egg og bacon:) Mor ligg i senga og kviler ut etter firmafesten i går;) Dagen i dag gjeng med til oldeforeldrebesøk, bilturar og kankje ei treningsøkt? Ha ein kanondag!

Hoy... MJF melder om ca 0 grader og litt snø i lufta! Perfekte forhold for skisprint i sentrum med andre ord :)
Ellers ble det vel lite søvn i natt. Siste fly fra BOO landet ikke før kl 0030 og når arbeidsdagen begynner 0515 igjen såååå :angry:
Heldigvis skjelden det blir så ille!

En nydelig dag til dere alle!

E!

Hurra Lørdag.
Sitter her og ser at snøen laver ned.
I dag er det tunnelkjøring på Bjørvika
som står på programmet, og det blir en
annen gang etter ett.
God Helg.

Erik.

God morgen fra Lillestrøm, hvor snøen laver ned igjen...:cry:
Hvor blir våren av tro?
Ellers blir det en rolig dag, hvor fruen er på jobb og jeg er hjemme med barna.
Ha en strålende dag.

Airbus 330.

God morgen fra København. Delvis skyet her idag. Snart blir det å få i seg frokosten og komme seg på skolen å prøve å få gjort litt arbeid på master'n. Kanskje får jeg også tid til en løpetur i ettermiddag før det blir ut på byen ikveld:cheers:

Ha en fin dag

Mornings fra Bergen. Greit nok vær ute i dag. Har ingen spesifike planer for dagen annet enn å få noe mer kaffe i kroppen og få seg litt frokost.

Ha en fin dag :)

Overskyet formiddag i sørøst, snøen har heldigvis sluttet å lave ned. To timer kontorarbeid allerede unnagjort, og blir fort et par til før dagens ferske aviser skal fordøyes. God helg!

Etter en god natts søvn, står man opp til...SNØ! Argh. Men det ser ut til å gå over i regn nå.
Oppdaget en ny italiensk restaurant igår. "Siena" ligger i Asker sentrum og crewet snakker italiensk. Den skal prøves ut i kveld. Spennende!:ITA
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Sør!

Glad jeg er ferdig med gårsdagens 16 timers jobb, og nå kan konsentrere meg om indretjeneste hjemme.

Denne ukens Kiel besøk bød på innkjøp av vårferske hvite asparges og parmaskinke. Sammen med nye poteter, hollandaise, parmesan og kanskje litt manchego så skal vel det bli et herlig lørdag kveld. Ja, en god flaske Gewurtstraminer skal nok også smake godt til!!

Ha en herlig lørdag dere også! Nå er det vår! (Iallefall i sør!)

BF:cool2

Her er det lite som minner om vår...drittvær, men fyr på peisen inne og planer om mye god mat og drikke med gode venner vil nok alikevel la oss få opp varmen.

God ettermiddag.
Etter en lang og varm strand-dag ute på Koh Larn , og en bedre middag på ennå en ny restaurant er vi tilbake i residensen. Kone og 3 døtre har nettop reist avgårde til Bangkok for å reise hjem via København i natt, og nå er det bare oss gutta igjen i ennå en uke før vi skal hjem til kulden igjen.

God ettermiddag fra Grønland i Oslo. Jeg kom til Oslo etter en fin flight over fjellet med DY563. Det var Unicef-jet'en som fløy. Kjekt å sitte langt fremme i flyet (sete 2A). Observerte at det var en heldiggris som fikk sitte i cockpit. Er det noen som vet hva som skal til for at en litt over gjennomsnittet flyinteressert mann kan få sitte på jumpseat på DY528 på tirsdag? Det hadde vært en opplevelse for livet!

Spørr kapteinen. Ikke værre enn det. ;)

Hvordan får man kontakt med kapteinen da? Man kan vel ikke bare svinge til venstre ved ombordstigning... Jeg har spurt kabinfolket noen ganger, men får alltid til svar at det ikke er mulig (og de henvender seg aldri til cockpit før de svarer).

God ettermiddag fra Gamle Oslo. Litt snacks er kjøpt inn for kvelden. Dessverre blir det dårlig med hvit asparges, men heller noe enklere kjøttgreier med restene av påskens pappvin.. Men så gleder jeg meg til å se åpningen av Operaen på TV, og så får vi ser om det blir en tur ned for å se på fyrverkeriet.

Her paa Bainbridge skinner solen, skikkelig vaarstemning med sesongens foerste Farmers Marked i Winslow.....ryktene sier at Bainbridge Coffee Roasters har en Harar klar....en utmerket oppvarming foer 9 dager paa en Kaffeplantasje i Captein Cook - Big Island....mmmmm Kona Coffee....

Hvordan får man kontakt med kapteinen da? Man kan vel ikke bare svinge til venstre ved ombordstigning... Jeg har spurt kabinfolket noen ganger, men får alltid til svar at det ikke er mulig (og de henvender seg aldri til cockpit før de svarer).

Lurte på å henge igjen å snakke med betjeningen ved ankomst i dag, men så ut som de hadde det litt travelt med å komme seg avgårde igjen... Jaja... Skal alltids prøve å spørre på tirsdag.

God lørdags ettermiddag/kveld!

Her på smøla så har jeg nettopp kommet hjem fra fotokurs! :p
Utrolig artig!
Ikveld så blir det en rolig kveld med kun tv og data på agendaen!
Her er forresten et av bilda jeg tok på fotokurset :) :

Attachments

• DSC_0225 red_edited-1.jpg
    DSC_0225 red_edited-1.jpg
    30.8 KB · Views: 55
Back