Nye kabiner

MD11

ScanFlyer Dusty
God aften fra lett snøvær i TRD:D

Da varmer det med denne nyheten. AF shiner opp sine kabiner i A320/A321 flåten. Ser virkelig flott ut og det er noe med AF, oser kvalitet ombord hos de. Gjennomført og flott stil ombord. Legg f eks merke til de større overheadbins. :FRA

http://www.boarding.no/art.asp?id=30161

Større overhead bins og vindusutforming...her må vel Airbus ha vært innblandet? Kan det være smaksprøver på en kabinoppdatering fra produsenten?

Er frelst på AF nå etter tre longhaul på vel et år ( IAH, JFK og PPT ). Det er noe spesielt med dem. Knøtt små detaljer som f.eks. tomatjuice. Da får du en liten pose med selleripulver og pepper.:FRA

Champis som første drink. Meget hyggelig betjening på alle turene. For oss i økonomi får vi sammen med headset også øyemaske og øreplugger. Til CDG greit måltid med drikkevarer om morgenen. Hjem CDG-OSL forrige helg et stort brett med kald middag med vin, som kunne faktisk spises.

CDG er grei etter et par forsøk. Egentlig ikke værre en FRA.

Var inne på A380 i en annen tråd. Tenkte da på LH som er Europafavoritten i Star og EuroBonus.

Men siden Eurobonus er annet valg nå og FB første, får jeg vel rette meg mot en tidlig AF380 flight!

NOEN SOM VET NÅR OG HVOR ?? Må vel bli JFK-LAX-SIN-BKK ??

Jeg har hoert at Montreal vil vaere blant de foerste AF A380 destinasjoner....vi deler erfaringene med AF Long Haul var meget godt fornoeyd....hadde en tilsvarende marathon med Af som dere...SFO-CDG-BUE-CDG-SFO...det var svaert bra paa alle

och mina föräldrars senaste resa NCE-ORY-RAK-ORY-NCE är ett tredje exempel på en knallresa med AF.

Dette så veldig fresht ut... Men hvordan ser teppet ut etter litt bruk? Da jeg fortsetter med LH som favoritt og allerede har AF på lista tar det nok en stund før jeg flyr AF på kort eller langdistanse - men rapporter er velkomne!

Er ikke det de har gjort der standar på A32X som kommer fra kabinen nå da?

Jeg fløy BA i høst fra OSL, og da var det større bins med de nye håndtakene og de større greiene rundt vinduene... Det var en ganske ny A319 jeg fløy...

Enda mindre støy i kabinen på de nye Airbus-modellene ja, da blir
det virkelig enda større forskjell sammenlignet med (det høyere)
støynivået i B737-maskinene..

Back