• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scandinavian Airlines Sverige startar ARN-BCN, GOT-BCN och GOT-AGP

MD90

ScanFlyer Blue
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=470597&fn=wkr0001.pdf
 
Bra Susanne! Dette har nok det svenske markedet ventet på. Faktisk har jo en del svensker reist via OSL for å komme til Spania.
 
Ja, og dermed forsvinner vel et av de helt få områdene hvor Norge hadde bedre dekning til enn Sverige, nemlig Spania. Var jo hyggelig med noen utenlandske tranferpax på OSL da...:rolleyes:
 
Fint at det SAS tenker mer på forbrukeren og satser på ytterligere direkte ruter fra Sverige og Norge.
Dersom vi tenker at vi krever Jamtland og Herjedalen tilbake til vårt kongerike burde det vel være en sjanse for å oppretteholde transfer pax på OSL.:rolleyes:

SAS DK får stadig mindre betydning som transferplass for Norske og Svenske passasjerer.
 
Hvad er nu det? Er de begyndt med en ny strategi i SAS? Troede at alt var forbeholdt ARN og CPH. 2 nye ruter fra GOT som i forvejen kun har sølle 3 udenrigs med SAS.
 
Back
Top