Silverjet

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Skyline har lagt ut bilde av første 767 i Silverjet-farger:

01g-sjet.jpg

Ideen med de store sølvbokstavene var god, men på dette bildet kom de ikke særlig godt fram.
Kanskje kommer de bedre til rette under andre lysforhold?

:huh: VC-10

Ligger flere bilder fra andre lysforhold på A.net. Synes det kunne vært ett eller annet på halefinnen også, ellers helt kurant.

Og her en sølvjeten på MAN torsdag

G-SJET_NF_071206.jpg

Silverjet er det nye navnet for Flyjet og selskapet vil da ha 2x 757-23A (G-FJEA og G-FJEB) og en 767-216ER i sin flåte. To 767-204ER er på vei også til selskapet (MSN 24736 & 24757) fra Thomsonfly, men tidspunkt er ikke helt fastlagt.

Originally posted by LN-KGL

To 767-204ER er på vei også til selskapet (MSN 24736 & 24757) fra Thomsonfly, men tidspunkt er ikke helt fastlagt.

Én før sommersesongen '07, og én før vintersesongen '07.

Tamt, men vakkert på samme tid... Litt slik "det enkle er ofte det beste" over den.

Luksuriøs billig-luksus

Nå kan du fly til USA som en konge - uten at det koster halve kongeriket.

Faktisk koster Silverjets businessbilletter så lite at du også kan ta med deg to prinsesser for samme pris som en kongebillett hos flyselskaper flest.

- Businessklassebilletter i dag er skremmende overpriset og servicen er generelt alt for dårlig. Det skal vi gjøre noe med, sier Lawrence Hunt, administrerende direktør i Silverjet til VG Nett.

Ikke dårlig å få en 767-200 til å se ut som noe fra kosmetikkavdelingen på Steen & Strøm. Den der lukter ikke jet-eksos, men lavendel.

Jeg synes flyet ser bra ut. Jeg sjekket billettprisen fra LON-NYC og iallefall på de dagene jeg sjekket kunne man få billetter (ikke flex.) til ca 800 GBP t/r inkl skatter. Det er ikke så verst om servicen holder god standard.

Back