God torsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra L1. Kontoret kaller og der skal det både løpes i lunsjen, og spises kake med kolleger. Ha en fin dag

God morgen fra Riksen. Gårsdagens ERCP gikk veldig fint. Intet ubehag eller noe vondt i forbindelse med det. De har blokket ut litt og satt inn et par stent. At de har satt inn stent innebærer at jeg må inn om 2-3 mnd for nok en ERCP der stentene skal fjernes. Dessverre var det tegn til infeksjon så jeg er litt spent på hvordan de skal følge dette opp og om neste ukes ferie ryker. Jeg får vel vite litt mer under legevisitten senere i dag.

God formiddag fra Ris. Her har det blitt jobbet i flere timer allerede…så da kan jeg vel ta en liten kaffe- og forumpause. Nyt dagen!

God morgen fra Bergen. Gårsdagen med både litt representasjon, networking og Bergenfest er unnagjort uten "kuppelhau og magasjau". Da skal man bare få unna litt mailer, også blir det opp til Flesland for å finne seg en flight med plass som flyr østover. Spent om det blir OSL eller TRF :)

Ønsker alle en god dag!

Makan fra Lillestrøm stasjon. Venter på L14, som i praksis alltid er forsinket, men heller aldri full. Så "hun" er tilgitt.

Sommeravslutning på bortekontoret i dag. Har booket Libanesisk for hele gjengen etter litt øl og faglig i trallabom-rommet.

Nå begynner det virkelig å oppsummeres frem mot sommerferie altså. Ett stort event til fra søndag til tirsdag, og så er det bare å skramle sammen det siste før 1 drøy uke ferie i verdens største land.

Ha en fin en!!

Hei fra bortekontoret - Deilig å være "hjemme" igjen. SAS kansellerte kveldens flight så da får jeg litt mer tid til kveldens skoleavslutning og siste flighten ut senere. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til helgen..

…og så er det bare å skramle sammen det siste før 1 drøy uke ferie i verdens største land.

Det blir Russland i år, ja..? Husk å medbringe nok cola til elefanten, har hørt det kan være vanskelig å få tak i der borte nå for tiden.

Det blir Russland i år, ja..? Husk å medbringe nok cola til elefanten, har hørt det kan være vanskelig å få tak i der borte nå for tiden.

Tipper de får inn litt via Vilnius jeg.

Men altså ikke Russland. Vi skal til noe enda større, nemlig UTLANDET!!!

God dag fra gjemmekontoret.

Litt ekstra å gjøre, da noen har begynt med ferie allerede. Men ser at Nordic Choice har begynt å sende med mailer om at vi sees snart, så det må vel bety at jeg sjal ha ferie snart også? Heldigvis ble det ingen jernbanestreik, så da blir det både litt Flirt, B5 og Type 69 i sommer #summerof69

Ha en god en :)

Tjohei fra regnet i Skaun!

Her telles det ned T - 15 til ferie også, denne gang til et splitter nytt sted for oss, Tanzania og Zanzibar. :)

Kom hjem fra London i går kveld, der var det herlige 28 grader og sol, landet i 10 grader og regn på Værnes. Du slette min tid så dritt dårlig våren/sommeren har vært sålangt i Trøndelag. Hadde det bare bodd masse trøndere på ei øy i Karibien hadde jeg flytta dit. Må jo ha litt dialekt rundt seg, og muligheten for sodd og en skarp en i begge ben til kvelds!

Snart helg ja, fint det.

Kim

Morgen fra SVG. Sliten etter en skuffende konsert i går. Tror nok Stavanger trenger påfyll av kjØLig drikke nå!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Morgen fra SVG. Sliten etter en skuffende konsert i går. Tror nok Stavanger trenger påfyll av kjØLig drikke nå!

GnR har vel gått ut på dato for lenge siden ….

G’morgen! Fortsatt ålreit her på terrassen, får nyte det mens man kan. Var oppe i 38 i går, og det var direkte ubehagelig. Får håpe på litt lavere temp i dag, men har lave forhåpninger.

Kaffen putrer, bikkjene peser og Zappa synger om en stat hvor det nok er litt kjøligere.

Bandet funket, men stemmen til Axl Rose var ikke bra.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Da ble det «løslatelse» fra Riksen i dag. Men best alt så gå legene klarsignal til å dra på ferie neste uke. *hurra*

Hei fra Guardamar del Segura. Her har visst temperaturen vært oppe i 35 grader. Men nå er den nede i 32. Blir nok å ta det ganske rolig før det skal feires en 80 års dag.

Back