![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,892
|
![]()
Ser ut som markedet er i ferd med å prise inn en potensiell konkurs eller mislighold av gjeld, og de såkalte forsikringene mot mislighold av gjeld skyter i været.
AA er jo å tross av de som sist var Chapter 11 av de store selskapene det med den svakeste balansen, og har ca 50% mere gjelde enn f.eks Delta og United. Så man kan spekulere de verken klarte utnytte chapter 11 bra nok eller har prioritert godt nok i ettertid. Derfor spekuleres det at Korona nå øker sjansen for at de etterhvert må gjennom nok en chapter 11, det som litt på spøk kalles "chapter 22" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Cathay - hvordan skal de reddes etter Korona | Someone | Flyforum | 25 | 24-09-2024 08:46 |
Lufthansa - hvordan skal de reddes? | Someone | Flyforum | 128 | 19-10-2023 06:29 |
IAG - Hvordan skal de reddes? | Someone | Flyforum | 55 | 25-02-2023 18:58 |
Virgin Atlantic - hvordan skal de reddes? | Kanon | Flyforum | 16 | 17-11-2022 18:28 |
Finnair - Hvordan skal de reddes? | Someone | Flyforum | 30 | 27-06-2022 12:28 |