![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
Posts: 585
|
![]() Quote:
Fra Norwegian har flere først fått innvilget kravet sitt etter at Flyklagenemnda har etterspurt konkret informasjon om aktuell flight. Norwegian har også en lang praksis med å tilby "goodwill kompensasjon" der de har tilbudt en del av beløpet som er blitt krevd uten å innrømme skyld/ansvar. Dette er parallelt til forsikring der forsikringstager blir tilbudt deler av kravet. Mange tar til takke mer en slik kompensasjon - ikke fordi at de er fornøyd, men fordi de ikke orker å bruke mer energi. For Norwegian er enhver aksept av "Goodwill kompensasjon" en vinn - vinn sak. De slippe unna med bare deler av erstatningsbeløpet og de slipper å innrømme ansvar som skaper presedens. |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) | Discus | Småprat | 61 | 25-01-2020 15:27 |
SAS - service og håndtering av forsinkelser og kanselleringer (splittet) | LN-HFH | Småprat | 57 | 08-08-2018 11:56 |
SAS Håndtering av forsinkelser/kanselleringer m.v. | gregas85 | Reiseforum | 54 | 23-11-2015 13:06 |
Håndtering av longhual-forsinkelser - SAS vs DY | SQ321 | Småprat | 29 | 01-08-2014 10:27 |