![]() |
|
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Man kan ikke alltid være forberedt på alle tenkelige og utenkelige situasjoner. Ei heller kan man løse alt alltid.
Men i dette tilfellet tror jeg passasjerene ville følt det betryggende å ha en ansatt fra selskapet de kunne prate med. Jeg tror den ansatte kunne være med på å gi en bedre informasjon enn en handling agent "vi prøver alt for å få dere på hotell, men russiske myndigheter nekter visum, vi forsøker å ordne det". Og jeg tror en lokal handling agent ville være glad for assistanse om en 330 fra et ukjent selskap (for de) som plutselig landet. Vinn-vinn for alle, men kanskje man ikke er vant å tenke i de baner? Eller som Gustavf sier, kanskje det er sånn at "min arbeidsplass er ombord"
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian fly foretok sikkerhetslanding | LN-RPL | Flyforum | 15 | 04-08-2009 09:39 |
VG: Trykkfall-alarm i SAS-fly | Falcon | Flyforum | 3 | 02-03-2009 15:39 |
Trykkfall i DY fly | TOS | Flyforum | 24 | 21-06-2006 12:36 |
Trykkfall i to "norske" fly.... | Paramedic | Flyforum | 1 | 05-03-2006 20:20 |
SAS fly snudde etter sprekk i vinduet | Fry | Flyforum | 1 | 31-12-2005 01:50 |