• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Ståle

Amatør
Her er man trøtt som ei strømpe selv med en lang morrarunde sammen med udyret. Jobben kaller om få minutter, men dagen er (desverre) redusert da tannlegen står for tur etterpå..åherregud som jeg hater tannleger! Satser på at det går greit så jeg kan ta meg noen kalde ikveld! :)

Kjenner også det på kroppen at det skal bli litt digg å fly Dash8 på lørdag!

Ha en fin dag :)

Mornings. Alt på plass på prærien. Standarden denne uken er at all planlagt kveldsaktiviteter har blitt byttet med jobb, men satser på å unngå det i dag, da jeg skal ut på en middag. Ha en fin dag

1014012_10151474152696260_162793459_n.jpg

Med store muligheter for regnbyger - sporadiske sådan - er det ikke flått at vi vanner plenen hver eneste dag denne sommeren.

God onsdag forumnerder.

Jan

God morgen fra Lillestrøm. Litt sår i halsen og trøtt i dag, men heldigvis så er det skikkelig Gjemmekontor.

Ha en fin dag alle sammen

God morgen fra Askerlandet. Rakk en løpetur før det skyet over her, og hjulpet en polakk som ikke fant fram. Chaten til SAS fikset en avbestilling for meg, frokosten er inntatt, Trumf overført. I det hele tatt har jeg fått gjort en hel del allerede i dag. Tur for å se på Torshovpalasset til svogern senere i dag. Brussel i morgen og videre til SFO på fredag. Håper BART-streiken er over innen da...

God morgen En slapp dag igjen før man skal på tur til Det Store Kjøpesenteret m.v.

Ikke spesielt god formiddag fra det Sørlandske!

Etter at blodet kom tilbake i alkoholomløpet mitt har det bare gått nedover. Hoster og nyser og renner av nesa. Sover dårlig og er trøtt som den berømte strømpen hele tiden. Kjerring og unger har fridag i dag, så da klokka ringte ble den slått av og jeg sovna igjen. Så da kom jeg 2 timer for sent på jobb da, men du så deilig det var å få sove litt.

Månedsavslutning på jobben sørger for at man er vel belastet med oppgaver for dagen.

Og så skal det regne her i dag og være 13 varmegrader. Må jeg etterlyse den globale oppvarmingen igjen, mon tro!

Kanskje jeg heller burde ha drukket litt??

Mjaaaa......

Happi days!

BF:cool2

22 varme og luftfuktighet i taket ... fri fra malingprosjektet i dag - det er allerede vått og det skal regne og tordne hele dagen ... Samme i morgen. Det blir en våt 4. juli i år ... Litt som 17. mai, egentlig ...

Full samling på terrassen ... to hunder, katt og kjerring .. på tide å trekke inn på tronen til litt ro og fred.

Morn fra NYC. Ingen frysefare her men mulighet for fuktighet ovenfra. Overfarten gikk etter plan A, og på tross av to forskjellig reiseruter og to forskjellige ankomstflyplasser i NYC så ankom reisekamerat og jeg hotellet innen 5 min fra hverandre. Skulle nesten tro det var scripted. Ellers er det bare å finne fram spaserskoene da det blirnok litt trasking idag da man skal være turist.

God ettermiddag fra Cote de Azur,
28 varme i skyggen.
Hvitvin her fra Provence er utmerket tørste drikk i denne varmen.
ferie , ferie m, ferie..............
I morgen settes kursen mot Bagnaia nord for Roma for videreføring av ferien ytterligere en uke.
Direktøren hjemme i Norge sier jeg trenger det, så da har han vel rett!?
Vel , livet er herlig!
Fortsatt fin onsdag alle.

God onsdag fra DY2471! Nå er det ferie...! Easyjet blir et nytt bekjentskap i løpet av uken.

Forøvrig helengelsk flightdeck, og det kan høres ut som minst 2 av 4 i kabinen er britiske. Forbausende god plass mellom radene er det også.

God kveld fra Kollen.

Hjemme etter den hittil roligste dagen denne uka. En del nye rutiner på jobb denne uka som begynner å gå seg til, så håper vi det blir enda roligere mot helga.

God kveld ønskes :)

Back