![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Endelig !
Nå er det slutt på alle rare og mystiske regler om at en må være borte x antall netter / helg osv for å finne gunstige priser på Widerøes kortbaneruter. Nå er det enveispriser som gjelder også her, og kundene kan selv velge om det er pris eller fleksibilitet som er det viktigste når billetter bestilles. Se mer på www.wideroe.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
er vel idag dem startet da
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Et spørrsmål i samme gate , hva er reglene for "Pensjonist/Honnør" biletter hos WF ?
Er det lagt ut et minimim pr avgang ? , og er det forskjell/krav på dette i forhold til FOT ruter ? /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
|
![]()
er vel bare Honnør på de rutene WF får betalt for å fly (anbudsrutene) på de andre rutene så er dem fjernet på lik linje med SAS Braathens. Ingen krav til forkjøp.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Jeg tror dette vil føre til passasjerøkning på rutene. Mange har behov for å reise bare en vei og dette kommer da de til gode. Men har WF operert med enveispriser på de kommersielle rutene lenge?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser på boarding.no at WF hermer etter et selskap fra Denver...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyvert startet brann | krølle | Småprat | 3 | 27-12-2011 16:04 |
Flugfelaget startet Washington i går | LN-MOW | Flyforum | 4 | 21-05-2011 20:51 |
LH udvider på BLL (Før de er startet op). | Jan | Flyforum | 1 | 11-02-2008 20:21 |
Thai startet opp BKK-NYC Nonstop i går | Farmer | Flyforum | 12 | 03-05-2005 13:17 |
Flukten har startet | sail4fun | Flyforum | 0 | 05-03-2005 09:17 |