• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Liten tur på Mount Kvernberget

flyKSU

ScanFlyer Gold
Liten tur på Mount Kvernberget

Ble en aldri så liten fjelltur i dag opp på gamle Kristiansund kommunes høyeste punkt, nemlig Kvernberget. (Fattige 205 meter over havet, men likefult et fjell ^_^ ) Herfra har du dugelig med utsikt både til RW25 og 07. Hadde forholdene i dag vært optimale hadde flyene kommet inn på 07, men så heldig var jeg ikke. Nuvel, over til de tre bildene av kveldens Oslo-maskin. Kom som SK2305, dro som SK2308.

Beklager de litt store avstandene, men de ble i alle fall litt...annerledes :)

BOEING18.png

SAS Norge Boeing 737-783, LN-RRN, tidligere SE-DTG touchdown RW25 som SK2305 fra OSL.

BOEING17.png

Samme maskin på vei til OSL, takeoff RW25 som SK2308. Omsundet bro kan skimtes i bakgrunnen.

BOEING19.png

God tur! Takk for titten, og legg gjerne igjen en liten kommentar.
Flere Boeing-bilder fra Kvernberget finner du på Kvernberget.nets bildegalleri.

Re: Liten tur på Mount Kvernberget

Kristiansund kommunes høyeste punkt, nemlig Kvernberget. (Fattige 205 meter over havet, men likefult et fjell

Vi har jo et fjell som er 629 moh i kommunen da.

Re: Liten tur på Mount Kvernberget

Ja, derfor jeg skrev "gamle Kristiansund kommune"

Hvis du vil at jeg skal LESE posten så må du ikke legge inn så fine bilder.. ;)

Back