![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Her er flyet på vei til rullebane 28
![]() Så forsvant den ut av sikt og jeg tok noen bilder av det som skjedde rett rundt meg. Her er Forsvarets SAAB Safari linet opp klar for avgang ![]() Denne taxet til rullebanen rett etter 737'n ![]() Og denne karen stod parkert utenfor lokalet til NAK ![]() Så var det en tekniker som tøffet seg litt :P ![]() ![]() Og noen fra i dag: Ikke noe spesielt i dag, bortsett fra et fly fra Lufttransport og selvsagt været! Taxi to runway 28 ![]() Noen som nettopp har vært på tur ![]() Så begynte det å snø tettere og jeg fikk øye på denne fra Lufttransport. Hva den gjorde her vet jeg ikke, men regner med at de må ha vært noe medisinsk? ![]() Drag race? ![]() Rotate ![]() ![]() Og avslutter med dette ![]() Takk for titten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder.
Det første bildet, av LN-KKY, det er ikke tilfeldigvis tatt 17. mars sånn ca kl 1300 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tøft. Hvor stod du og tok bildet ? (jeg så deg ikke i farta, men du stod kanskje utenfor gjerdet ?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Canonskytter
|
![]()
Stemmer det, det er tatt klokken 13:01 faktisk
![]() Jeg stod rett utenfor hangaren til skolen (inne på området), altså den til venstre for NAK sett fra rullebanen.. Takker for kommentarer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempefine bilder, og mye mer interessante en de vanlige "Grisene" fra Gardermoen...
Den Piper PA-28-200T Arrow III (?) var NYDELIG!! Vet du hele registreringen? LN-T?? Den kunne jeg tenke meg å se flere bilder av! Er vanligvis Cessna-fan - men PA-28 med T-hale og opptrekkbart understell er svært pen, må innrømmes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fra NLR ser det ut til at dette er LN-TWA, PA-28RT-201, tilhørende Dan Andreassen, Tromsø?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Flotte bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Fine bilder! Likte godt de siste av DY med snøvær og sollys fra den andre siden.
På bildene med safari kan det kanskje se ut som om de bare skal ut på en liten fin tur, men halvparten av de på bildet gleder seg neppe og er nervøse i større eller mindre grad.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlig med bilder fra Bardufoss! Jeg jobba der på åttitallet, så det blir litt nostalgisk!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
stilig å se bilder fra en slik flyplass! veldig bra
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
gøøy lolllloolloollool
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knall fine bilder fra en flyplass vi ikke ser mye bilder av!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her fikk hvertfall KKS tatt av, i motsetning til i dag, da den havna i grøfta på samme flyplass=P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Canonskytter
|
![]()
Oi ble denne dratt opp igjen ja... Takker for hyggelige kommentarer!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra jobb igjen | Lowandslow | Bilder & foto | 5 | 12-12-2010 15:24 |
Noen som har bilder fra Alta og Bardufoss? | Airbus 330 | Bilder & foto | 0 | 19-06-2010 20:19 |
Litt bilder igjen fra flyfaglinja i Bardufoss | gilera | Bilder & foto | 4 | 07-02-2009 18:11 |
Noen bilder fra den siste tiden igjen | LCH78 | Bilder & foto | 1 | 03-05-2008 22:17 |
Noen bilder fra en flyplass i nord (igjen) | LCH78 | Flyforum | 6 | 21-03-2007 09:41 |