• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS i godt selskap...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
De siste dagers diskusjoner om nedleggelsen av SAS sin New York rute kan sees på mange måter. SAS har i likhet med f.eks Northwest lagt ned sin amerikarute fra Norge flere ganger - for så å starte opp igjen. Northwest har vel fløyet på Norge i tre -3- omganger...(...siste gang var det nok KLM som hjalp til med å få de vekk!). Pan Am, Delta, TWA og TowerAir har alle fløyet og gitt opp.

Slik sett er SAS i godt selskap...

PS! Innlegget er skrevet av EB - men på vegne av opphavet til DC-8-63 og EB. Pass opp - nå er det snart 3 av oss!!

Originally posted by EB

PS! Innlegget er skrevet av EB - men på vegne av opphavet til DC-8-63 og EB. Pass opp - nå er det snart 3 av oss!!

Å, herregud. :wow: :sarc

Tulla. ;) :hi2

Originally posted by EB
De siste dagers diskusjoner om nedleggelsen av SAS sin New York rute kan sees på mange måter.
Trodde vi snakke om OPPRETTELSE av ruta:up:

Hmmm.

Virker jo som om de fleste mener at den blir lagt ned i reneste Northwest/KLM stil bare den har blitt startet opp... Derav ordvalget...;)

EB, du for overtale opphavet til å skaffe seg sitt eget nick, vi skal ikke ha noen "snikøkning" av antallet postinger her!;):D

Men velkommen skal han være!

Originally posted by LCH
EB, du for overtale opphavet til å skaffe seg sitt eget nick, vi skal ikke ha noen "snikøkning" av antallet postinger her!;):D

Men velkommen skal han være!

Ja, jeg tenkte det samme, men turte ikke si det. :sarc EB skyr ingen midler for å øke antall postinger .. Nå nekter han sin far å danne en egen brukerkonto her på forumet. :smokin

Har vel ikke nektet faren min mye her i livet...(...med unntak av å se den nye bilen hans etter at jeg kræsjet den i 1988!)

Er nesten enig LCH og Herlov...er det noe jeg ikke trenger så er det flere postinger/innlegg som ikke er mine - det holder jo godt med de jeg skriver selv...;)

Nytt svar fra den eldre...(...som i og for seg ikke er overraasket over hvor mange innlegg sønnen har - han snakker jo like mye!!!)

Men den eldre smiler over at diskusjonen går på antall innlegg til EB og ikke alle amerikanske selskap som har gitt opp Oslo...(...som jo er hovedpoenget i innlegget!)

Back