![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja..
..etter mange forespørsler føler jeg at det er på tide at jeg får fingen ut og får skrevet denne rapporten! Avreise: 07/04/2008 Destinasjon: USandA - Florida - MCO! Gutta på tur: - Fredrik Lund - Martin Foss - Martin Alexander Skaatun - Øystein Tårnes Sund Stemning: På topp! Solo Super? Faen.. La oss bare komme i gang - dere kjenner oss fra før.. : ![]() - Gutta har møttes på OSL - første destinasjon ARN!! ![]() - Ombord i SK MD80! ![]() - Mat i munnen er godt i grunnen! *kanskje Speedy bør holde seg unna dikting??* ![]() - På cruise! ![]() - Flap satt til 11* vi har startet approach! ![]() - Taxer inn på ARN! Stort fly ved siden av oss! ![]() - En liten hvil på hotellet når vi kom frem! ![]() - En matbit er IKKE å forakte! ![]() - Sett fra høgre: Øystein, Fredrik og en kvinnelig kollega av Speedy! ![]() - I baren på Arlandia hotellet møtte vi Savipix - her i hans bil på sightseeing på ARN! ![]() - Gutta oppstilt på ARN! Her ser vi: Martin, Martin, Øystein, Fredrik og Per Christian! ![]() - Avansert flyprat! ![]() - Om natten måtte Martin på jobb på ARN - her i SK MD80 og gjør en veldig viktig jobb! ![]() - En kjapp mekkings på vår kjære DC3 måtte også til! ![]() - Her er natten over - og vi ser på NG'en som skal ta reisefølget til FRA! |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Tre litt trøtte gutter før boarding. ![]() - Fredrik tar farvel med Per Christian som ga oss god assistanse på flighten!! Takker og bukker! ![]() ![]() - Takeoff fra ARN! ![]() - Kommentarer til matbilder er Fredrik sin jobb! ![]() - LH 747 i FRA! ![]() - Martin fikk lyst på gullbelagt Leica! ![]() - Gutta venter på oppdatering om vi får være med eller ei til MCO! ![]() - Det fikk vi - og her svinger vi ut på rullebanen i FRA! ![]() - Cabinshot! ![]() - Speedy har funnet roen! ;-) ![]() - Men der var flyvertinnen med øl så da våknet han fort! ![]() - FREDRIK! ![]() - Martin har startet angrepet på maten! ![]() - Fjelldu! ![]() - Wingview! |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Ikke langt igjen nå! ![]() - Etter Martin (Martin) rotet med kortet til grensegutta måtte Martin (Speedy) og Fredrik ta handling, og vi gikk og leiet oss bil! Ikke hvilken som helst bil heller - faktisk en Hummer!! Her er Fredrik på plass bak rattet! ![]() - En god natts søvn er viktig - og frokosten også! ![]() - Hmm .. sikker på at dette er nok til deg, Martin?? ![]() - En elefant med solbriller - hmm .. trodde ikke Hashbrowniene i USA var like hissige som i AMS?? ![]() - Speedy's favoritt i USA!! Kan ikke disse komme til Norge?? ![]() - Martin dytter i seg noen godbiter! ![]() - Ingenting er vel mer sexy enn en feit mann som smører en annen feit mann inn med solkrem??? ![]() - Eivind er skeptisk! ![]() - Martin fant seg en ny venn under sanden ![]() - Her var Martin ute og dyppet seg! ![]() - Øystein slapper av i solen! ![]() - Øystein er klar til å surfe! ![]() - Måker som prøver å stjele Donuts fra Martin! ![]() - Lunsj er viktig! Last edited by Speedbird; 25-06-2008 at 23:40. |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Food! ![]() - Yummy! ![]() - Martin kjører Hummer! ![]() - Og vi ser jo hvordan det går........ ![]() - Eivind fyrer med Nikonen! ![]() - Viktig med solkrem i Florida! ![]() - Øystein og Martin snakker foto! ![]() - Norsk flagg på en bil! ![]() - Eivind skriver seg inn i International Visitor boken! ![]() - Martin på Sun'N Fun! ![]() - Øystein nyter litt skygge! ![]() - Her kjøpes det solbriller! ![]() - Cessna liksom...?!?! Det der ER og BLIR en Lancair! ![]() - Nye Eclipsen er spennende! ![]() - Ahh .. herlig lyd i de stjernene! |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Sannelig traff vi ikke en hyggelig Nordlending her borte også! Det er vel ikke Bud Light vel?! ![]() - Tror Martin har fått nok å drikke her, ja...! Liker ikke det romantiske blikket til fotografen...! ![]() - Her ser vi teltet til GA News! ![]() - Herlich! ![]() - Øystein presser D300'en sin! ![]() - Fredrik og Eivind nyter skyggen! ![]() - Meget flott display av dette seilflyet! ![]() - Nye Diamond DA50! ![]() - SAAB Safir var også representert! ![]() - Passat!!!!!! Martin fikk her hjemlengsel til 1.9TDien sin.. ![]() - Tilbake på hotellet i Titusville! Martin er i sengen og Øystein tar bilder! ![]() - Mustangen til Eivind og Hummeren vår parkert utenfor hotellet! ![]() - Martin og Martin på Wall Of Fame. ![]() - Gutta på plass! ![]() - Fredrik sitter og inviterer inn i bilen! |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Martin er litt trøtt på hotellet. ![]() - Øystein demonstrer hvordan man jekker øl på ett strykebrett! ![]() - Martin koser seg med sin nye Nikon D40!! ![]() - Her skriver Martin live trip-report til Scanairforumet, Eivind løfter bena på Fredrik og Øystein vet ikke helt hva han skal gjøre. ![]() - Speilrefleksgutta! ![]() - Dagen etter på Kennedy Space Center! ![]() - 3D gutta! ![]() - Mat er viktig - her spiste Martin (Speedy) salat!! :O ![]() - Fredriks mat! ![]() - Martin nyter en salat! ![]() ![]() - Svettemerker, anyone?? ![]() - Øystein er sjokket over noe Fredrik hadde i lommeboken! ![]() - Eivind viser forskjellen på ett UV-filter (venstre) og Poleroid-filter (høyre)! ![]() - Buss ut til rampene! |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Ombord i bussen beskrevet til bildet over! ![]() - Ett bygg med verdens største Amerikanske flagg! ![]() ![]() - Flaks at ikke motoren startet der! Da måtte Speedy vært alene med sol, billig øl og pene jenter i Florida.. ![]() - Øystein fotograferer utskytningsrampen! ![]() - Oppe i ett stort tårn! ![]() - Imponerende fasiliteter! ![]() - Rommet hvor bakkemannskapene satt i da Apollo 11 ble skutt ut - her fikk vi se en replica av utskytningen - meget spesielt! ![]() - Saturn V! ![]() - Saturn V! ![]() - Saturn V! ![]() - Øystein og Martin tar på månestøv sammen! ![]() - Gutta viser muskler og roterer denne store steinen! ![]() - Martin og Martin med hver sin Nikon! ![]() - Husk å skrive en lur kommentar her! |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() -Eivind vant! ![]() - Romferge! ![]() - Utenfor Kennedy Space Center! ![]() - Martin prøver flightsim! ![]() - Mat er viktig! ![]() - Gutta fotograferer på helikopterskolen til Eivind i Titusville! ![]() - Martin har nå lyst til å ta PPL-H ![]() - Technical Inspection! ![]() - Zero G flyet sto også i Titusville! ![]() - Eivind spruter på Fredrik! ![]() - Hummern var tørst - drakk i snitt 100l per dag! Martin lurer på å importere en Hummer og kjøre i ring rundt huset til Kristin Halvorsen dag og natt! ![]() - På vei hjem fra Kennedy kom vi over en alligator! Her skal Eivind se hvor langt ned han tørr å gå! ![]() - Fredrik og Martin følger spent med! ![]() - Han likte visst flasken vi kastet ned til han! ![]() - Søte øyne - han ser liksom så snill ut! |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Fredrik på flyplassen i MCO! Ser ut som Martin roter litt med fokusen på sin D300.. ..sikkert bare litt uvant i starten.. ![]() - Vi fikk spottet litt fly i MCO også! Denne er dedikert til Martin (Martin)! ![]() - Her kom D-AIKE som fløy oss bort - og den tok oss hjem også! ![]() - Martin rett før boarding - Er du solbrærnt, Martin?? ![]() - Øystein gikk i søvne på flyet! ![]() - Under innflyging til FRA! ![]() - Cabinshot! ![]() - Fredrik! ![]() - Fredrik! ![]() - Sitter i gaten på FRA og håper på å komme oss til OSL! ![]() - Martin litt redusert tar seg en matbit! ![]() - Utsikt i gaten i FRA! ![]() - Buss ut til flyet! ![]() - Takeoff fra FRA! ![]() - Mat på C-klasse hos SK! |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
er jo Nikon vi snakker om her da vettu
![]()
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
)
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() - Martin var meget godt fornøyd med service og mat! ![]() - Fredrik ber for maten! ![]() - Cruiseshot! Og da var det slutt på bilder fra turen vår! Håper bilder/kommentarer falt i smak! Fredrik, Martin, Martin og Øystein takker for oppmerksomheten! ![]() PS: Forsøkte å poste hele tråden i en engang, fikk da denne: The text that you have entered is too long (19762 characters). Please shorten it to 10000 characters long. Haha.. ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
morsom lesning dettan da.. men på bildet av Martin og Martin med Nikon så har Martin en Canon da
![]()
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Den turen med LH så deilig ut! Det er noe jeg savner etter at jeg hoppet over til SkyTeam!
|
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Beklager alle skrivefeil/rot i rekkefølgen..
..ikke lurt å drikke GT mens jeg skriver en tråd.. ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hva..???
Er jeg ikke god nok for deg?? Jeg som ordnet ID og alt .. trodde du likte meg, jeg..? *snufs* |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
RWT med Skymiles MCO-OSL/TRD-MCO | WF2BNN | Reiseforum | 5 | 08-08-2011 23:58 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
enda flere bilder fra OSL.. *mange* | petru26 | Flyforum | 21 | 14-03-2007 10:32 |
FlyNordic opp fra én til to avganger STO-OSL søndager | CK | Flyforum | 24 | 26-09-2005 09:01 |
SWEFLY nå også med OSL-STO som feeder til STO-LHE ruten | LN-HAT | Flyforum | 28 | 09-03-2005 06:41 |