HMWK ScanFlyer Gold 28 Apr 2007 #1 Hvordan er ståa med Vildanden. Noen som har noe info om belegg på rutene de har startet opp. Molde, Stavanger og Stockholm?
Hvordan er ståa med Vildanden. Noen som har noe info om belegg på rutene de har startet opp. Molde, Stavanger og Stockholm?
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 29 Apr 2007 #2 Jeg skal iallefall ut med de på fredag fra Molde-Stavanger. De har hatt nokså fullbookede avganger fra Molde-Bergen/Stavanger iallefall!
Jeg skal iallefall ut med de på fredag fra Molde-Stavanger. De har hatt nokså fullbookede avganger fra Molde-Bergen/Stavanger iallefall!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 29 Apr 2007 #3 Gleder meg til å prøve de i mai...nok et selskap på listen!
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Apr 2007 #4 Det går meget bra på Skien-Bergen-Skien! Nå har de i tillegg fått maling på flyet!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 30 Apr 2007 #5 ....og det ser ut som jeg kan kombinere denne reisen med en tur med dat.dk - så da blir det 2 nye selskap.... :clap
....og det ser ut som jeg kan kombinere denne reisen med en tur med dat.dk - så da blir det 2 nye selskap.... :clap