• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

stefan78

ScanFlyer Blue
En riktig god torsdags morgen her fra Bergen. 13 grader og vått, men oppholdsvær for øyeblikket her. Nattens jobbing er nå ferdig, og senga venter.

Ha en riktig god torsdag :D

Ja en riktig god morgen fra MJF!
Lettskyet for øyeblikket, 9 grader, men med fare for litt morgentåke som nå kommer sigende inn over flyplassen. . .
Nesten 3 timer til neste ankomst så det bør gå bra!

En flott torsdag til alle sammen!

Sliten!!! Gårsdagens arrangement på Wallmanns ble utrolig vellykket - i allefall var Jens Pikenes fornøyd med det nye koret sitt... Nå venter en ny arbeidsdag - uten særlig til stemme - den ble sist opplevd ved Mølleparken midnatt... Ha en bedre torsdag - godt det finnes tastatur...

Og god morgon frå Ørsta og, her er det fint vær på flyplassen, morgonflyet på rute og berre velstand. Ha ein strålande dag!

Originally posted by EB

Sliten!!! Gårsdagens arrangement på Wallmanns ble utrolig vellykket - i allefall var Jens Pikenes fornøyd med det nye koret sitt... Nå venter en ny arbeidsdag - uten særlig til stemme - den ble sist opplevd ved Mølleparken midnatt... Ha en bedre torsdag - godt det finnes tastatur...

Er du blitt en del av det nye showet der??

BF;)

God morgen fra ett grått København. Dagens forelesning er unnagjort og nå må det leses før det blir ut for ett par "kolde" ikveld

Her i ATL maa jeg tidlig avgaarde. Vaar store hoevding 'W' skal holde tale paa Cobb Galleria paa morran - og Cobb Galleria ligger 500m fra min arbeidsplass. I tillegg kjoerer jeg rett forbi ... Saa her gjelder det aa komme seg unna foer SS (Secret Service) og de andre stormtroppene fucker opp morrarushet.

Elelrs er det 18 grader og 84% LF her naa klokken 5:43 ..

Kun en del av Wallmanns for en dag... I dag er det forresten premiere på høstens/vinterens show...uten meg og uten Jens Pikenes...

Originally posted by EB

Kun en del av Wallmanns for en dag... I dag er det forresten premiere på høstens/vinterens show...uten meg og uten Jens Pikenes...

Så ikke mer show med Jens Pikenes og Eivind Guttenes altså? :colgate:

BF:p

God ettermiddag. Endelig hjemme etter en lang dag som har bestått av reise og møter. 2 bilturer, 4 flyhopp, 2 flytogturer og et par gåturer. Fikk heldigvis klemt inn et bra møte og et par telefonmøter underveis:cool:
Bra ikke alle dager er så hektiske.

Bra BizFlyer!!! Tror Eivind Guttenes skal bli mitt "scenenavn"...:colgate:

Back