Sjekke inn med Delta/KLM

Mariushb

Newcomer
Hei!

Skal fly til Usa via Amsterdam på fredag, og prøver i den forbindelse å finne ut når jeg senest kan levere bagasjen min (i og med at jeg sjekker inn online).

KLM sier at baggage drop stenger 60 minutter før avgang, men når jeg klikker på "exceptions to these times" (http://www.klm.com/travel/gb_en/pre...s/closing_time_of_baggage_drop_off_points.htm), så sier de 40 minutter for Oslo.

Er det noen som kan bekrefte at dette fungerer på BÅDE interkontinentale og europeiske flighter?

Mvh. Marius

Som jeg nevner i mitt innlegg, går flighten via Amsterdam og vanligvis så sjekker jeg bagasjen direkte til min første destinasjon i Usa.

Derfor lurer jeg på om jeg allikevel er nødt til å forholde meg til et interkontinentalt tidspunkt..?

Mvh Marius

Du flyr til Amsterdam ... synes tabellen er ganske så klar jeg ;) Oslo 40 minutter ...

Men kommer du i siste liten og det er kø kan det være game over ... så beregn deg litt ekstra tid uansett.

KLM innsjekk på OSL stenger 40 min før avgangstid, men det er ofte kø og den stenger på minuttet 40 min før! Møt opp i god tid.

Back