![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Av en eller annen grunn så er det alltid regn på SVG når jeg er ute og spotter. I går kveld sjekket jeg værmeldingen for morgendagen, og den meldte sol.
Da jeg sto opp i dag var det sol så jeg dro ut til Sola for å spotte litt. Men etter kun én time begynte det og regne. Og da regnet det konstant i nesten fem timer! Menmen, bilder ble det jo tatt uansett så jeg legger ut litt her. ![]() ![]() G-DBCG by Christian Scheie Hein, on Flickr ![]() TC-TJG by Christian Scheie Hein, on Flickr ![]() TC-TJG by Christian Scheie Hein, on Flickr ![]() LN-NOP by Christian Scheie Hein, on Flickr Dette bildet er etterbehandlet med sterk kontrast slik at man ser contrailsene bedre ![]() ![]() LN-NOY & Contrails by Christian Scheie Hein, on Flickr Og dette bildet beviser jo at været ikke var på sitt beste... ![]() Bad weather @ SVG by Christian Scheie Hein, on Flickr -Christian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Heilt syyyyykt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder fra SVG. Likte godt det siste bildet av Norwegian kanon rått
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder
![]() |
#6 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder.
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CSA slo sammen Praha-ruten fra Sola og Kjevik: Ingen suksess | oskarflekkefjord | Flyforum | 10 | 15-01-2016 00:55 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Sol på Sola 29.01 | LN-ALX | Bilder & foto | 6 | 01-02-2011 21:22 |
Fantasisk sol på Sola - vanvittig lys...! | Harald Oanes | Bilder & foto | 13 | 23-06-2010 23:46 |
ingen på sola med kamera | krølle | Flyforum | 12 | 05-04-2006 12:44 |