![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei! Jeg lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg, jeg ønsker og bli flyverttinne, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Vært inne på noen av selvskapenes nett sider, men finner nesten ingen steder og søke.
Hadde blitt kjempe glad for svar. På forhånd takk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei!
Velkommen på forumet ![]() Du vil finne en del info i denne tråden: http://forum.flyprat.no/showthread.p...hlight=flyvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Velkommen til forumet! For Sterling kan du se her: http://www.sterling.dk/jobasca.
Per i dag er Sterling det eneste selskapet som flyr til/fra Norge som har ledige stillinger. TUIfly, Novair, SAS og Norwegian har ingen annonserte stillinger, men send gjerne en mail og hør. E-mailadresser finnes på hjemmesiden til selskapene. Dersom du ønsker å jobbe utenfor Norge er valget mye større. Ta da å sjekk hjemmesidene til utenlandske selskaper. Lykke til! Last edited by LN-AØR; 09-07-2008 at 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sterling har p.t. ingen ledige stillinger, i det minste ikke fra OSL.
Har noen kontakter, som fortalte meg at de hadde rekruttert ferdig fra OSL (og dette er vel snart to mnd. siden). TUIfly Nordic har nettopp rekruttert ferdig, men dette var "vinterfugl"-stillinger (altså kun kontrakt for vinterhalvåret) - all rekruttering gikk via Proffice i Sverige.
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... Last edited by Blackhawk; 09-07-2008 at 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en venninne som nettopp har begynt hos Norwegian. Kontakt de og hør!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Widerøe har nylig annonsert etter cabin crew. De skal annsette piloter fremover, så det er vel ikke usannsynlig at de trenger flere i kabinen også. Ring opp til Bodø og spør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja WF søkte for en liten stund siden, men der har fristen gått ut - så
de har nok uansett rekruttert ferdig. Men ikke usannsynelig at de skal ha flere på slutten av året muligens.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan også søke jobb som bakkepersonale. En fin måte å bli kjent med flere ledd av luftfarten på.
Da får du samtidig erfaring fra et serviceyrke som er relatert til den jobben som du ønsker å satse videre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er jo mange som har jobbet med handling som har blitt cabin crew - og motsatt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Enig i at det er en god start å komme inn som bakkemannskap. Da får man med seg mer av helheten. Og slik jeg forstår det, er det ikke så veldig vanskelig å få seg jobb på bakken på endel flyplasser.
Lykke til! Og velkommen til forumet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk for all hjelpen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny sommer, ny jobb og nye problemer - HJELP | Solguden | Småprat | 11 | 18-07-2015 10:02 |
SØKER JOBB PÅ GARDERMOEN | MountainDew | Flyforum | 11 | 31-08-2006 23:55 |
flyrelatert jobb: Apollo søker PRICING AND YIELD - VIKARIAT | CK | Flyforum | 2 | 25-04-2005 10:42 |