![]() |
|
![]() |
#33 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
Denne gangen trengte DU en forlengelse av en disp. En annen gang kan det være SAS eller et annet flyselskap som trenger det. Alle er vel enige om at det ville vært galematias å grounde DU sin flåte fordi tilsynet ikke ville forlenge en disp? Ser for meg det politiske sirkuset det ville blitt ut av det, samt søksmål mot tilsynet/samf.dep i etterkant. Jeg liker ikke måten DU/DY velger å organisere sine ansatte og alle smutthull de benytter seg av, men å ikke gi en utvidet disp ville ikke hjulpet hverken i negativ eller positiv retning.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA-godkjenning av Irsk AOC trekker ut - konsekvenser for Norwegian longhaul | Wahoo | Flyforum | 238 | 04-07-2014 08:01 |
Den som venter forgjeves kan bare ha det så godt! | findus | Bilder & foto | 7 | 22-06-2010 07:15 |
Kan det bli penere? | EB | Bilder & foto | 13 | 22-07-2008 09:13 |
Continental kan bli saksøkt | snag | Flyforum | 3 | 12-03-2008 20:07 |
Hvorfor stod LN-RPM parkert på HAU julaften? | LN-KGL | Flyforum | 2 | 02-01-2006 14:20 |