Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 28-01-2015, 23:33   #981
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Erfaringer med Club Carlson

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Etter å ha klaget litt på Radisson hotellene, må jeg få skryte litt av Royal Garden. Har hatt tre opphold siste månedene og alle ganger har jeg fått sjokolade og rødvin og frukt, samt oppgradert rom. Veldig bra!
Da er jeg for fjerde gang på kort tid på Royal Garden, og det ble igjen kopi på bevertningen, med unntak av enda finere rom i 6. etasje. Meget bra!
Hickok is offline  
Old 01-02-2015, 17:57   #982
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Er det slutt på kort/gave på rommet for innehavere av Club Carlson Gold Elite? Ser i brosjyren deres at dette nå kun står oppført under Concierge Elite. Ikke at jeg bryr meg særlig om dette - men fikk ikke noe slikt da jeg bodde på Radisson Blu Royal Hotel i København for et par uker siden.

http://cur8.it/CURRENTCLIENTS/CLUBCA...php?lang=em-en

Last edited by FlightDeck; 01-02-2015 at 18:02.
FlightDeck is offline  
Old 01-02-2015, 19:06   #983
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Er det slutt på kort/gave på rommet for innehavere av Club Carlson Gold Elite? Ser i brosjyren deres at dette nå kun står oppført under Concierge Elite. Ikke at jeg bryr meg særlig om dette - men fikk ikke noe slikt da jeg bodde på Radisson Blu Royal Hotel i København for et par uker siden.

http://cur8.it/CURRENTCLIENTS/CLUBCA...php?lang=em-en
Om det er en trøst, så er det langt fra hver gang man får dette som concierge heller.

Hickok is offline  
Old 07-02-2015, 10:11   #984
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Noen som har bodd på Park Plaza Bangkok Soi 18 og vet hva man får når man har tilgang til deres "club floor" ?

samme lurer jeg på når det gjelder Radisson Blu Plaza Bangkok hva inneholder deres "Executive Lounge" ?

prøver å finne ut om Radisson Blu hotellt er verdt de ekstra kronene det koster
Old 07-02-2015, 11:44   #985
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Quote:
Originally Posted by hifiman View Post
Noen som har bodd på Park Plaza Bangkok Soi 18 og vet hva man får når man har tilgang til deres "club floor" ?

samme lurer jeg på når det gjelder Radisson Blu Plaza Bangkok hva inneholder deres "Executive Lounge" ?

prøver å finne ut om Radisson Blu hotellt er verdt de ekstra kronene det koster

Bodde på Radisson Blu Plaza for noen dager siden. Executive loungen deres er en ganske ordinær lounge med unntak av to litt spesielle arrangementer i løpet av dagen/kvelden. Det er afternoon tea fra 14 - 16 og evening cocktail fra 17:30 - 19:30. Ingen av tidspunktene passet, så fikk dessverre ikke sjekket ut dette.

Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok
Status: Concierge
Rom booket: deLuxe Double
Oppgradert: Ja til Grand deLuxe i 22. etg
Annet: Fruktfat og vann på rommet, fri frokost for 2 personer som ellers koster THB 850,- ++

Og det aller viktigste, sen utsjekk kl 18:00 som passet med avreise til flyplass. Frokosten var veldig bra, men kanskje et lite hakk under Sofitel litt lenger ned i gata. Betalte nesten det samme på Plaza som Sofitel, og da syntes jeg sistnevnte gir bedre valuta for pengene. Er mann "CC-hore" og har status er Plaza helt ok, men det et par ting å sette fingeren på:

Meget ustabil Internett tilgang
Litt små rom
Fin swimmingpool, men ganske mye mindre enn f.eks Sofitel.

Forøvrig ble jeg gjenkjent og svært godt mottatt som Concierge i resepsjonen. Fikk også et eget ark hvor Concierge- fordelene var ramset opp.

Konklusjon: Anbefales dersom du har status i CC, hvis ikke finnes det nok andre hoteller i Bangkok som gir mer valuta for pengene.
TriStar is offline  
Old 07-02-2015, 11:48   #986
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
Bodde på Radisson Blu Plaza for noen dager siden. Executive loungen deres er en ganske ordinær lounge med unntak av to litt spesielle arrangementer i løpet av dagen/kvelden. Det er afternoon tea fra 14 - 16 og evening cocktail fra 17:30 - 19:30. Ingen av tidspunktene passet, så fikk dessverre ikke sjekket ut dette.

Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok
Status: Concierge
Rom booket: deLuxe Double
Oppgradert: Ja til Grand deLuxe i 22. etg
Annet: Fruktfat og vann på rommet, fri frokost for 2 personer som ellers koster THB 850,- ++

Og det aller viktigste, sen utsjekk kl 18:00 som passet med avreise til flyplass. Frokosten var veldig bra, men kanskje et lite hakk under Sofitel litt lenger ned i gata. Betalte nesten det samme på Plaza som Sofitel, og da syntes jeg sistnevnte gir bedre valuta for pengene. Er mann "CC-hore" og har status er Plaza helt ok, men det et par ting å sette fingeren på:

Meget ustabil Internett tilgang
Litt små rom
Fin swimmingpool, men ganske mye mindre enn f.eks Sofitel.

Forøvrig ble jeg gjenkjent og svært godt mottatt som Concierge i resepsjonen. Fikk også et eget ark hvor Concierge- fordelene var ramset opp.

Konklusjon: Anbefales dersom du har status i CC, hvis ikke finnes det nok andre hoteller i Bangkok som gir mer valuta for pengene.
takk for respons, selv er har jeg kun sølv status så lurer på om jeg "absolut" skal velge et cc hotell eller gå for noe uavhengig som the continent bangkok
Old 07-02-2015, 17:11   #987
SASDC8
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by hifiman View Post
takk for respons, selv er har jeg kun sølv status så lurer på om jeg "absolut" skal velge et cc hotell eller gå for noe uavhengig som the continent bangkok
Ville helt klart valgt Radisson Blu Plaza over Park Plaza. Kanskje det beste Radisson hotllet i kjeden, og beliggenheten er meget, meget bra dersom Sukhumvit er destinasjonen i Bangkok. Flotte Excutive suiter har de også, faktisk bedre en tilsvarende suite på Sofitel nede i gata som koster mye, mye mer.

Loungen kan sammenlignes med de fleste andre i Bangkok. Greit utvalg av drikke, bra mat med to ulike varmretter hver kveld og god service.

En annen ting som jeg syns var meget bra var baren som ligger i samme etasje som Loungen og den italienske restauranten deres Attico som serverte meget bra mat.

Et stort pluss for oss var early check in klokken 0800 om morgen, som er genialt når man lander 0600 fra Europ på BKK
SASDC8 is offline  
Old 26-02-2015, 21:35   #988
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Er det slutt på 2 for 1 og 4 for 2 tilbudene for gull og concierge?
Chriscross is offline  
Old 26-02-2015, 22:24   #989
view
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Er det slutt på 2 for 1 og 4 for 2 tilbudene for gull og concierge?
Neida, bestilte senest i dag. Tilgjengelighet er jo en annen sak naturligvis.
view is offline  
Old 27-02-2015, 14:33   #990
blazius
ScanFlyer Silver

blazius's Avatar

Testet for første gang ut "garantert rom frem til 72 t før ankomst"-fordelen for gullmedlemmer i dag. Skulle bo tre netter på Radisson Blu i Bodø, men var fullt ene natten og ingenting hotellet kunne gjøre - før de sa at "du er jo gullmedlem", og vips var ikke tilgang på rom noe problem lenger (men prisen var vesentlig høyere for den natten enn de to andre...)
blazius is offline  
Old 01-03-2015, 19:30   #991
B757
ScanFlyer Blue

B757's Avatar

Var spent på å se hva statusen min ville bli når Concierge-statusen fra MD80-MegaDo gikk ut igår, og jammen har jeg fått Gold Elite frem til februar neste år selv om antall netter i fjor kun skulle tilsi Silver Elite. Har andre også fått tilsvarende?
Old 01-03-2015, 19:45   #992
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Ja, samme her.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline  
Old 01-03-2015, 19:54   #993
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Club Carlson har soft landing! Heldigvis
Old 09-03-2015, 15:28   #994
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Hotell: Radisson Blu Astoria Vilnius
Min status: Gull som en følge av softlanding etter jukse concierge
Rom booket: Billigste
Oppgradert: Nei, men de beklaget fordi rom i bedre kategori ikke var tilgjengelig begge netter altså fullbooket.
Andre fordeler: Kanskje en av de bedre velkomstgavene jeg har fått, to stk flaskeøl fra litauisk mikrobryggeri.
Kom i fin eske også... Tommel opp!
Hypern is offline  
Old 09-03-2015, 21:10   #995
Jens W
ScanFlyer Crusty

Hotell: Radisson Blu Nydalen
Min status: Gull (mjuklandet fra Concierge som flere andre)
Rom booket: Standardrom, forhåndsbetalt
Oppgradert: Ja
Andre fordeler: Nei. Ingen velkomstgave f.eks
Jens W is offline  
Old 10-03-2015, 22:58   #996
miura
ScanFlyer Blue

miura's Avatar

Hotell: Radisson Blu Sky Hotel Tallinn
Min status: Gold
Rom booket: Standard Room, 2 netter
Oppgradert: Ja, til suite
Andre fordeler: Frokostbuffet, frukt på rommet, 18.00 check-out
miura is offline  
Old 23-03-2015, 15:43   #997
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Hotell: Park Inn by Radisson Oslo
Status: Silver
Rom booket: Standard, billigste billigste for 10k poeng og ca. 6 hundrelapper.
Oppgradert: Fikk et "litt oppgradert rom i femte etasje" i følge den hyggelige damen i resepsjonen. At jeg fikk DN på døra, tydet på at det var et Superior-rom. Manglet dog frukt og vann, som det også stod på nettsidene at skulle være inkludert på de rommene. Hyggelig uansett med oppgradernig som sølvgutt
Ellers: Forholdsvis lite frokostrom, som var fullt når jeg forsøkte meg, så jeg endte med å sjekke ut uten å spise frokost (men det var jo min egen skyld).

Trivelig hotell, som jeg ikke ville nølt med å booke igjen. Veldig praktisk beliggenhet ifht. Stortinget T-banestasjon.
Martin is offline  
Old 03-04-2015, 23:16   #998
Klgn
ScanFlyer Blue

Hvordan er deres erfaringer med oppgraderinger hvis man bestiller business class rom og har club Carloson gull? Blir man oppgradert til suite da, eller er det bare penger ut av vinduet og man ender opp med samme som som man uansett ville fått ved å bestille billigste romkategori?
Klgn is offline  
Old 03-04-2015, 23:33   #999
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Klgn View Post
Hvordan er deres erfaringer med oppgraderinger hvis man bestiller business class rom og har club Carloson gull? Blir man oppgradert til suite da, eller er det bare penger ut av vinduet og man ender opp med samme som som man uansett ville fått ved å bestille billigste romkategori?
Jeg booket business class rom (eller, Royal Viking-rom, som jeg tror det heter) på Radisson Blu Beijing, og ble oppgradert til en ett-roms suite. Jeg var concierge på den tiden da.

Dessverre eneste erfaring jeg har med å booke businessrom.
Old 07-04-2015, 13:46   #1000
Eriksan
ScanFlyer Gold

Eriksan's Avatar

Hotell: Radisson Blu Farnham Estate Cavan
Min status: Gull
Rom booket: Standard King med billigbillig promo code
Oppgradert: Ja, til stort 38 kvm superior rom med Nespresso-maskin og to vannflasker
Andre fordeler: Fire makroner og et velkomstkort

Veldig fint hotell nord i Irland. Ligger landlig til noen km fra Cavan, fint Spa med indoor/outdoor pool.
Eriksan is offline  
Closed Thread

Posting Rules