![]() |
|
![]() |
#981 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da er jeg for fjerde gang på kort tid på Royal Garden, og det ble igjen kopi på bevertningen, med unntak av enda finere rom i 6. etasje. Meget bra!
|
![]() |
![]() |
#982 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er det slutt på kort/gave på rommet for innehavere av Club Carlson Gold Elite? Ser i brosjyren deres at dette nå kun står oppført under Concierge Elite. Ikke at jeg bryr meg særlig om dette - men fikk ikke noe slikt da jeg bodde på Radisson Blu Royal Hotel i København for et par uker siden.
http://cur8.it/CURRENTCLIENTS/CLUBCA...php?lang=em-en Last edited by FlightDeck; 01-02-2015 at 18:02. |
![]() |
![]() |
#983 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
#984 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har bodd på Park Plaza Bangkok Soi 18 og vet hva man får når man har tilgang til deres "club floor" ?
samme lurer jeg på når det gjelder Radisson Blu Plaza Bangkok hva inneholder deres "Executive Lounge" ? prøver å finne ut om Radisson Blu hotellt er verdt de ekstra kronene det koster |
![]() |
![]() |
#985 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Bodde på Radisson Blu Plaza for noen dager siden. Executive loungen deres er en ganske ordinær lounge med unntak av to litt spesielle arrangementer i løpet av dagen/kvelden. Det er afternoon tea fra 14 - 16 og evening cocktail fra 17:30 - 19:30. Ingen av tidspunktene passet, så fikk dessverre ikke sjekket ut dette. Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok Status: Concierge Rom booket: deLuxe Double Oppgradert: Ja til Grand deLuxe i 22. etg Annet: Fruktfat og vann på rommet, fri frokost for 2 personer som ellers koster THB 850,- ++ Og det aller viktigste, sen utsjekk kl 18:00 som passet med avreise til flyplass. Frokosten var veldig bra, men kanskje et lite hakk under Sofitel litt lenger ned i gata. Betalte nesten det samme på Plaza som Sofitel, og da syntes jeg sistnevnte gir bedre valuta for pengene. Er mann "CC-hore" og har status er Plaza helt ok, men det et par ting å sette fingeren på: Meget ustabil Internett tilgang Litt små rom Fin swimmingpool, men ganske mye mindre enn f.eks Sofitel. Forøvrig ble jeg gjenkjent og svært godt mottatt som Concierge i resepsjonen. Fikk også et eget ark hvor Concierge- fordelene var ramset opp. Konklusjon: Anbefales dersom du har status i CC, hvis ikke finnes det nok andre hoteller i Bangkok som gir mer valuta for pengene. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#986 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#987 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Loungen kan sammenlignes med de fleste andre i Bangkok. Greit utvalg av drikke, bra mat med to ulike varmretter hver kveld og god service. En annen ting som jeg syns var meget bra var baren som ligger i samme etasje som Loungen og den italienske restauranten deres Attico som serverte meget bra mat. Et stort pluss for oss var early check in klokken 0800 om morgen, som er genialt når man lander 0600 fra Europ på BKK ![]() |
|
![]() |
![]() |
#988 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det slutt på 2 for 1 og 4 for 2 tilbudene for gull og concierge?
|
![]() |
![]() |
#989 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Testet for første gang ut "garantert rom frem til 72 t før ankomst"-fordelen for gullmedlemmer i dag. Skulle bo tre netter på Radisson Blu i Bodø, men var fullt ene natten og ingenting hotellet kunne gjøre - før de sa at "du er jo gullmedlem", og vips var ikke tilgang på rom noe problem lenger (men prisen var vesentlig høyere for den natten enn de to andre...)
|
![]() |
![]() |
#991 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var spent på å se hva statusen min ville bli når Concierge-statusen fra MD80-MegaDo gikk ut igår, og jammen har jeg fått Gold Elite frem til februar neste år selv om antall netter i fjor kun skulle tilsi Silver Elite. Har andre også fått tilsvarende?
|
![]() |
![]() |
#992 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, samme her.
|
![]() |
![]() |
#993 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Club Carlson har soft landing! Heldigvis
![]()
#994 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Astoria Vilnius
Min status: Gull som en følge av softlanding etter jukse concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Nei, men de beklaget fordi rom i bedre kategori ikke var tilgjengelig begge netter altså fullbooket. Andre fordeler: Kanskje en av de bedre velkomstgavene jeg har fått, to stk flaskeøl fra litauisk mikrobryggeri. Kom i fin eske også... Tommel opp! |
![]() |
![]() |
#995 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Nydalen
Min status: Gull (mjuklandet fra Concierge som flere andre) Rom booket: Standardrom, forhåndsbetalt Oppgradert: Ja Andre fordeler: Nei. Ingen velkomstgave f.eks |
![]() |
![]() |
#996 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Sky Hotel Tallinn
Min status: Gold Rom booket: Standard Room, 2 netter Oppgradert: Ja, til suite Andre fordeler: Frokostbuffet, frukt på rommet, 18.00 check-out |
![]() |
![]() |
#997 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotell: Park Inn by Radisson Oslo
Status: Silver Rom booket: Standard, billigste billigste for 10k poeng og ca. 6 hundrelapper. Oppgradert: Fikk et "litt oppgradert rom i femte etasje" i følge den hyggelige damen i resepsjonen. At jeg fikk DN på døra, tydet på at det var et Superior-rom. Manglet dog frukt og vann, som det også stod på nettsidene at skulle være inkludert på de rommene. Hyggelig uansett med oppgradernig som sølvgutt ![]() Ellers: Forholdsvis lite frokostrom, som var fullt når jeg forsøkte meg, så jeg endte med å sjekke ut uten å spise frokost (men det var jo min egen skyld). Trivelig hotell, som jeg ikke ville nølt med å booke igjen. Veldig praktisk beliggenhet ifht. Stortinget T-banestasjon. |
![]() |
![]() |
#998 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan er deres erfaringer med oppgraderinger hvis man bestiller business class rom og har club Carloson gull? Blir man oppgradert til suite da, eller er det bare penger ut av vinduet og man ender opp med samme som som man uansett ville fått ved å bestille billigste romkategori?
|
![]() |
![]() |
#999 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Dessverre eneste erfaring jeg har med å booke businessrom.
![]() |
#1000 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Farnham Estate Cavan
Min status: Gull Rom booket: Standard King med billigbillig promo code Oppgradert: Ja, til stort 38 kvm superior rom med Nespresso-maskin og to vannflasker Andre fordeler: Fire makroner og et velkomstkort Veldig fint hotell nord i Irland. Ligger landlig til noen km fra Cavan, fint Spa med indoor/outdoor pool. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |