![]() |
|
![]() |
#461 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Bodde der i våres, da var jeg riktig nok "bare" gold, men ikke oppgradering, ikke hilsen på rommet og ikke gratis frokost på denna karen i hvertfall.
|
![]() |
![]() |
#462 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Radisson Scandinavia Holbergs Plass i Oslo (Concierge)
Oppgradering til businessrom Etter ca 20 minutter kom det et eple og en flaske Imsdal på rommet med et lite kort. ![]() Ikke spør meg hvorfor jeg bor her, men har noe med en viss kampanje fra MegaDO å gjøre og prisen var ikke overdådig høy. |
![]() |
![]() |
#463 |
ScanFlyerBlack
|
![]()
Min Gull status hos ClubCarlsson kommer fra aksjekjøp i Rezidor Group.
Forøvrig ikke en helt bortkastet investering - har gitt ca. 55% siste år. Men - dette har jeg formidlet videre til CC; om det skal være meningen at vi som medlemmer må sende mail på forhånd, for å minne hotellet på statusen vår, hvor er da vitsen med et lojalitetsprogram, og et statusnivå? Forøvrig ser jeg at Eurobonus EBG nå kan matches mot CC Gold. Jeg gidder ihvertfall ikke å drive å mase på forhånd om å få status / oppdatering, jeg kommer til å selge mine aksjer, så får ClubCarlson gjøre som de vil ift. min status, men jeg regner med at gullstatusen min forsvinner rimelig kjapt. I min verden finnes det mange kjeder / hoteller som står i kø for å oppnå min lojalitet! |
![]() |
![]() |
#464 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#465 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#466 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Hotel St. Helens Dublin
Min status: Concierge Rom booket: Business class Oppgradert: Business suite Andre fordeler: Fruktfat, sjokolade, vannflasker og - sjokoladekake med bursdagshilsen til fattern! Synd vi bare er her en natt. Selv om selve hotellet ikke er 100% moderne, så er omgivelsene ganske så flott.
#467 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal Bergen
Min status: Gold Rom booket: 2 for 1 Oppgradert: Business Andre fordeler:Bestillte rom til meg selv og 3 kompiser på 2 for 1 raten. 1300 pr rom og alle ble oppgradert til business rom. Fikk også frukt på rommet. Negativt: Fikk ikke låne vinåpner verken i resepsjonen eller baren. De hadde visst ikke?! |
![]() |
![]() |
#468 |
Browncoat
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Hotel Nice
Min status: Kånsiersj Rom booket: Standard rom Oppgradert: Senior suite (706) Andre fordeler: Vannflasker og et takkebrev Rommet: Ikke helt oppdatert, litt slitt, men ellers bra - Utsikt fra øverste etasje er rett ut på Middelhavet, med flyplassen til høyre og byen til venstre
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 22-11-2013 at 09:28. Reason: Romnr |
![]() |
![]() |
#469 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#470 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Status: Concierge
Hotell: Park Inn Øvre Slottsgate, Oslo Rom booket: Standard - fikk oppgradering til business friendly rom og resepsjonisten bekreftet at det var lagt inn Club Carlson. Da jeg kom opp på rommet stod det litt sjokolade og et kort som ønsket meg en strålende fin dag og at de ønsket meg et hyggelig opphold. Og med det skal jeg nok ikke bo på så mange flere Radisson hotell i Oslo - da jeg nå har three stays og får 50k poeng fra MegaDo kampanjen. Passer egentlig dog veldig bra når jeg likevel skal noe i Oslo Sentrum kl 07 i morra så kan jeg sove litt lengre enn om jeg skulle vært hjemme og tatt t-bane og faenskap. Har uansett hatt en liten helveteuke med mye tidlig opp og flyavganger og det er ikke gøy når man bare flyr innenlands. |
![]() |
![]() |
#471 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Hotel Bodø
Min status: Gold Elite Rom booka: Billegaste, førehandsbetalt standardrom Oppgradert: Business class i 9. etasje med fin utsikt over byen Andre fordelar: Ingen |
![]() |
![]() |
#472 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park Inn, Øvre Slottsgate Oslo
Min status: Gold Elite Rom booka: Standard Oppgradert: Spurte rundt status og fikk beskjed at jeg skulle bli oppgradert. Fikk et standard rom (dog i øverste etasje m/ balkong) Andre fordelar: Ingenting |
![]() |
![]() |
#473 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Leeeett krise på CC-kontoen min!
Jeg har tydeligvis AUTOMATISK innløsnig av CC-poeng til flybonus?!?!?!??! Så nå har det rast 120 000 CC-poeng ut av konto og forvandlet seg til 12000 EB-poeng?!?!? I don't understaaaaand
#474 |
Flyglad
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal Hotel, København
Min status: Gold Elite Rom booket: Billigste standardrom. Fredag-søndag. Oppgradert: Nix Andre fordelar: 2x vann og sjokolademandler i løpet av første kvelden. Ba om sen utsjekk til kl. 14.00 men fikk kun til 13.30. |
![]() |
![]() |
#475 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Park Inn by Radisson Oslo
Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til et Superior Room som nok er ganske like de øvrige rommene Andre fordeler: Personlig brev og sjokolade på rommet Last edited by FlightDeck; 05-01-2014 at 12:09. |
![]() |
![]() |
#476 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Hotel, København
Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til en Mini Suite (ekstra stort Business Class-rom, hjørnerom) i en av de øverste etasjene Andre fordeler: En flaske vann og en sjokolade på rommet Last edited by FlightDeck; 05-01-2014 at 12:10. |
![]() |
![]() |
#477 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til et Business Class-rom Andre fordeler: Vann og fruktfat på rommet |
![]() |
![]() |
#478 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Radisson Blu Polar Hotel Spitsbergen, Longyearbyen
Min status: Gold Elite Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til et Superior Room som er helt like de øvrige rommene, men har morgenkåpe og bedre utsikt Andre fordeler: Personlig brev, frukt og en hel flaske vin på rommet. |
![]() |
![]() |
#479 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Hotel Bodø
Min status: CC Red/EBG Rom booket: Standard Oppgradert: Ble oppgradert til Business Class-hjørnerom med ålreit utsikt. Andre fordeler: Ingen. Har ingen CC-status, men fikk oppgradering ved innsjekk som EBG. Bra hotell med god frokost; anbefales. |
![]() |
![]() |
#480 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |