![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er igrunn ikke noen god morgen da man sitter på jobb med jetlag trykket langt inn i cellene. Gjorde ett ærlig forsøk på å køye allerede 1700 igår, men våknet rundt midnatt og med et ur som var satt på 04 så kan folk bare fantasere hvor trøtt denne sokken er!
Her er det bare en ting å gjøre, planlegge neste tur i april da man fyller 30! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Vel, da var man på plass til å begynne på en ny dag. Ser at det er en innboks som må tømmes godt i dag, hvilket lover bra for dagen, da man har et biprodukt som gjør at dagen kommer til å gå unna rimelig fort. Neste agenda er å sjekke status på Citrix for å deretter finne seg en kaffekopp til, og håpne at man endelig får opp gluggene ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Först i dag i gullstua/kantina. Tjött, men våken... 738 LHR og nok en gang 380/777 til MNL... Ha en topp dag folkens... Har tatt en nesten liten en ( vin )
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Main Deck hvor månelyset maler Bundefjorden i en platinum farge. Om litt setter man seg på Ekebergbanen mot Lysaker - men små utsikter for et fly og kaffe i dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Flytoget. SAS leverte varene i som vanlig, og rakk tre runder med kaffekannen pluss landing 15min før rute. Trøtt som bare det allikevel, så det blir nok en dobbel espresso eller to før dagens første møte.
God Onsdag videre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra sete 1F på SK244 (LN-TUH). På vei til festival i Reykjavík. Det blir en bra uke...
Last edited by Islending; 12-10-2011 at 07:19. Reason: La inn reg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Goo morn fra barteland
![]() Her har man just precis kommet seg på jobb og fått seg kaffe-klar for dagens dont.Blir hyggelig kveld, med forumister kl. 1930 på øl og flyprat på "Den gode nabo" . Alle er hjertelig velkomne ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå 3T Solsiden (barteland #2)!
Dagens trening er over, og nedtelling for kveldens samling er starta ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Nei føkk it, får vel dra meg ut døra. Er bare så godt og varmt og behagelig her jeg sitter. Og kaldt og jævlig der ute ![]() Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Svetter ikke her jeg står å venter på bussen. En tur for å få tynnet ut oppå topplokket, før det blir på på Åpent Bakeri/Lofthus Samvirkelag i kveld
Ellers er visstnok dagens tall 21, så blir spennende å følge med på dagens flynyheter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra en solbadet Kløfta, her ligger det ann til en frisk høstdag som jeg må tilbringe med nesa nedi IFS, Citrix og Excel..
Intet mindre enn 3 god morgen tråder i dag, men Thomas var først ute.. ![]() Ser fram til en dag med kurs, før det blir Elixia i kveld.. Quote:
![]() Ha en fortreffelig dag forumister.
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dårlig med Fly&Kaffe(tm) i dag ja, men en ny mulighet i morgen. God formiddag fra Bærum, der man skal pludre litt med diverse småting på hjemmekontoret og ellers i heimen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Gullstua på OSL. Fikk en god time på øyet etter frokost på SK 4403, og venter på SK 4759 til MUC før dagen ender med et LH leg til FCO - hvor 25 grader og sol venter! Turen går hjem en eller annen gang på fredag, vi får se om det blir et morgenmøte eller ikke på fredagen i Roma.
Traff forresten på en Islending på tur til Island her i gullstua, hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
God morgen, dagen ble startet med at Steria ikke klarte å levere varene og alt bare trøblet seg til..alt er ikke helt oppegående enda. Herlich!
Men ellers har jeg tatt en tyvkikk på LHs tilbud og drømt meg litt bort, dagens fjerde kaffekopp står på bordet som et ledd av en desperat forsøk på å drepe forskjølelsen. Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra "BA"-kantina på OSL. Her venter jeg på at BA763 skal ta meg og hele spetakkelet av elefanter og elger via LHR til DEN. Vi kan forsikre learjet om at brusdispenserne i loungen var fulle. Ingen skandaler så langt, men det er lenge igjen.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Leser jeg Citrix en gang til på forumet trykker jeg reportknappen og sørger for infractions, utestengelse og offentlig gapestokk
![]() Vel, her er det fridag og fruen i huset har bestemt at bilder SKAL henges opp på veggen. Tar vel noen minutter å få gjort det men....... Ellers blir det luftetur i solskinnet og en liten matbit i sentrum utpå ettermiddagen. Ha en fortsatt fin dag forumister.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Nei, fra spøk til revolver. Akkurat i dag så står ikke Citrix høyt i kurs hos meg, ikke at det gjør det til vanlig heller. Men det er dog et utmerket verktøy dersom en jobber fra en ekstern lokasjon.
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Toronto, som melder om lettskyet vær i grålysningen. Kan dog ikke åpne vinduet her i 28. etage for å sjekke temperaturen, men mistenker at den er levelig.
Dagen skal imidlertid tilbringes innendørs - ligger an til et tettpakket program i kjelleren her på hotellet. Gårsdagen ble avsluttet med stil i det to glade nordmenn etter konferanseregistreing feide inn i den averterte frie baren med sikkert smil og høy selvtillitt og sikret seg to øl fra kjøleren bare for å oppdage at det var feil fri bar .... vår var ikke åpen ennå .. men de kanadiske skatteadvokatene var svært vennlige og tok det med et smil og vi hadde en hyggelig stund sammen med dem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra FedEx.
Dagen begynte med at telefonen ringte - 20 minutter etter våknet jeg. Lurer egentlig litt på hva som er vitsen med - at når jeg går online, og bestiller verkstedstime for en bil, på en bestemt dato og et bestemt klokkeslett - så skal de allikevel nevne at "vi kan også ta den nå på fredag"? Jeg valgte vel neste torsdag av en grunn? Nuvel, vi får satse på at EU blir fornøyd med bilen - den er jo tross alt lagd der. Godt i gang med arbeidsdagen, og vi er igjen fullbemannet, etter at jeg i går fikk erfare hvordan en mann syk i praksis kan bli to mann i manko. Måtte alt gå som normalt i dag. God onsdag ønskes, og god tur til Fnate og følge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra Chicago. Her var man oppe tidlig for aa hente seg inn med diverse eposter og ordrer som forlentst skulle vaert sendt til Singapore. Godt aa faa det unnagjort. Temperaturen holder seg godt, blir godt over 20 grader i dag ogsaa
Baerer straks til O'Hare og 10 flyet med AA til Omaha. 4 ettellerannet med United tilbake akkurat tidsnok til middag hjemme! God tur til alle reisende |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |