![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da har Aer Arann søkt beskyttelse i det irene kaller "examinership" (tilsvarende det amerikanske charpter 11) og har maksimalt 70 dager å komme frem til en ordning med kreditorer.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jøss sliter dem? Hadde fått inntrykk av at de var bunnsolide. Husker jeg feil eller har ikke disse også flere ganger fått ERA prisen for "Regional Airlin of the year" ?
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette var veldig overraskende. De har jo nylig startet som Aer Lingus Regional også og overtatt mange regionalruter for Aer Lingus.
![]() |
#4 |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
De slet tungt allerede da jeg jobbet i SITA. Hadde dem som kunde, saa jeg hadde det paa ganske naert hold ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Det får andre vurdere, men en innkjøper gjør en forferdelig dårlig jobb hvis han ikke sørger for at leverandøren tjener penger på forretningen. Går Aer Arann over ende vil Aer Lingus også få en smell. Det er deres produkt som folk har kjøpt og som de ikke flyr, ikke Aer Aranns.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aer Lingus | FlyboyKarsten | Reiseforum | 0 | 09-05-2012 20:45 |
Air Arann på Sola ( i vintermørket) | Lennart | Bilder & foto | 18 | 13-12-2008 19:14 |
Aer Arann med nytt fargeskjema -nesten en logojet-... | SK917 | Flyforum | 1 | 09-07-2007 12:28 |