![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart sitter jeg i bilen på vei mot møte på Hamar før ferden går videre opp gjennom Østerdalen til Røros. Ha en strålende tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra TRF. I dag starter den første av 4 planlagte, til nå, dagsturer med Norge Rundt-billetten. I dag går turen T/R til Kirkenes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Her skal vi nå trekke oss ut av hullet. Pakke sammen og gå ut i streik. Gjenstår å se om ledelsen vil nedbemanne slik de varslet tidligere. Da blir mye HK’er hvis vi skal gå fra 150 ombord til 23 ombord. Sånn går nå dagen i dag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Furuset. På jobb alt og ny dag venter. Fikk ordnet ytterligere en flytur i går til neste ferie i månedsskiftet. Så nå er det 8 flyturer som venter da, alle på første rad. Ikke helt nødvendig kanskje da poengsaldoen vippet over 45000 i år etter siste tur, men det er jo gøy å fly. Derfor reiser jeg.
![]() ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra stua mi i Groruddalen - her ser jeg på et opptak av BONANZA som begynte kl 06:00 til 07:00 - en episode jeg har sett noen ganger tidligere.
Vi får se hva dagen bringer. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En espresso mens jeg venter på at kona skal bli ferdig og vi kan ta trikken til jobb. En treningsøkt planlagt etter jobb før det blir Frankrike-Belgia på TVen i kveld. Heia Belgia. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. På tide å ta bilen, som morra mi uhøflig nok kaller "slodda" inn på jobb. Digg å kjøre når det er sumar.
Ellers koser jeg meg litt med DN... "Advokat fant kjæreste på sugardaddy.com. Føler seg lurt for 8 millioner.". Man kan videre lese "Dette er datingsiden for deg hvis du finner velstående, suksessfulle menn attraktive, skriver nettstedet om seg selv." Altså... REALLY???? Du trodde du skulle finne Jomfru Maria på sugardaddy.com? He he ![]() Ha en fin en
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Var det tirsdag i dag ja.
Deilige late dager på hytta hvor været er helt supert og det er 29 grader i skyggen på terassen. Største avgjørelse som skal tas i dag er hvilket champagnemerke som skal nytes i ettermiddag.... God sommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Anbefaler denne, om du ikke har prøvd den: https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...erve/p/1745201 Nuvel, det var reklamen. Grei retur med CRJ900 fra AES til OSL i går, selv om vi ble en halvtime sein og kofferten måtte settes igjen ute. I morgen bærer det avgårde til Tallinn for å se hvordan teamet der borte fungerer. Det blir nok en kombinert jobb- og drikketur, regner jeg med. Ønsker alle en fin julidag. Måtte de beste vinne! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Takk for tips! Den må prøves!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Her sparkes straks arbeidsuken i gang. Kun todagers uke denne gangen ettersom ferden går til Tyskland og Loreley på torsdag.
I kveld blir det slåballkamp - første besøk på Braves' nye hjemmebane ved Det Store Veikrysset - rett over gata for min gamle arbeidsplass. Får se om jeg får til en selfie ved 757-halen som er prominent plassert der nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siste dag på KohSamui.I morgen går turen med Silkair til SIN før Singapore airlines A359 tar oss videre til AMS
Sent fra min MIX 2 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |