![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Med nytt leketøy pent pakket ned i sekken for spotting etter jobb, gledet jeg meg til å prøve godsakene på OSL. Det ble med 30 minutter. BATTERIENE VAR TOMME. Er det mulig å være så forb*** dum å ikke lade
![]() ![]() Siste rest av strøm, her er resultatet: ![]() Håper ikke putzmeister har denne. ![]() ![]() Dett var dett. Fantastiske minutter på OSL. ![]()
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 03-08-2010 at 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synd, kjenner til det. Tips. Kjøp deg et par ekstrabatterier. De trenger ikke være orginale, så har du plenty. Og prisen blir ganske kurrant og. Selv har jeg tre batterier to orginale og et uorginalt, som jeg roterer på og sørger for hele tiden er fulladet.
Men det har jeg ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har både den og strøm på batteriene
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et kort og godt tips til deg er å lade opp batteriene neste gang du skal ut på tur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
...evt. skaffe en 12V-lader som backup.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva betyr egentlig "nytt leketøy og godsaker"??
Mener du nye utladete batterier ![]() Fine bilder forresten ,men hvorfor bare 2 stykker ? ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lade flyplass | KnutW | Flyhistorisk forum | 13 | 16-08-2018 11:17 |
Er det noe strømuttak til å lade en Iphone hos SAS? | ATC-flyradar | Småprat | 8 | 08-10-2014 00:20 |
At lade sin søn rejse alene | ValdaIsaksson | Reiseforum | 10 | 21-04-2013 22:26 |
Trondheim flyklubb på Lade | GF1 | Flyhistorisk forum | 5 | 04-09-2010 14:32 |
Flyselskaber må lade fly stå på jorden | Bll spotter | Flyforum | 36 | 13-04-2008 19:12 |