![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
1. april nærmer seg med stormskritt og moderatorkorpset har diskutert på bakrommet.
I fjor ble det et ganske utsvevende utvalg tråder med moderat (og lavere) troverdighet, så i år er policy på moro-tråder veldig enkelt: ingen. for moderatorene, -A |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Party poopers....!!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er dette en for tidlig april-spøk?
![]() Jeg synes dette er feigt gjort av moderatorkorpset. 1 april kommer ingen utenom. Vi ser det jo i alle medier og i veldig mange sammenhenger rundt omkring. Det virker som moderatorkorpset kommer med denne meldingen for å unngå ekstraarbeid på torsdag. Ja, det kommer mange og varierte spøker på en sådan dag men jeg tror de fleste av oss forstår greia når dagen går mot slutten. |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Nei, det er et resultat av at det i fjor strømmet over av aprilspøker som et et slik tempo at vi knapt klarte å holde oversikt over dem. Når vi senere skulle få flyttet disse unna søkeresultater osv, så var det en h#/%$"#s jobb. I år er 1. april i påska og det er lite moderatorer som er tilgjengelige.
Hadde det vært slik at vi trodde det kom en god aprilspøk, ja da hadde dette ikke vært noe problem. Vi tror sannsynligheta for 48 dårlige aprilspøktråder er mye større. Det vil vi ikke ha. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Må bare si meg enig med moderatorkorpset. Føler at 1.april har utspilt sin rolle og det er helt greit å gi klar beskjed. Spesielt når det betyr enormt med opprydning i etterkant.
S |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Precis som gustavf skriver är detta ett gemensamt beslut av hela mod teamet mycket på grund av att antalet moderatorer kommande vecka blir mycket begränsad.
Det handlar inte om att vara "party poopers" eller liknande utan tyvärr ett behov av rationellt tänkande. |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fullstendig enig! Etter at nettet har kommet for fullt så er ikke 1. april morsom lengre, bare tåpelig. Humor er en ting, spamming av tøv er noe annet.
|
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For noen sutrepaver! Litt 1 april moro skader vel ingen?!?
Tror jeg tar med meg alle vennene mine her inne og flytter over til STP forumet. Der kan man tøyse så mye man vil!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig med dem som synes april-spøker er gått ut på dato.
Nå om dagen sliter man jaggu nok med å "skille-skitt-fra-kanel" = sortere ut reklame fra reelle "nyheter" som er av interesse. Støtter moderatorene på dette emnet. Godt å være på et forum med steinhard kontroll! ![]()
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om noen skulle få abstinenser av å ikke få komme med en aprilspøk, så er det vell bare å poste den i Testforumet
![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO 11. April & SVG 14. April | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 14-04-2008 22:34 |