![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen eller god natt. (Stryk det som ikke passer)
Da var man ferdig på jobb etter atter en travel kveld/natt. Plan, et par pils og litt forum før man hopper i seng. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö. Her er vi tidligt oppe. Junior har endnu ikke regnet ud at man kan sove en time længere når vi går til vintertid.
Fruen på job og drengene er alene hjemme. Måske dagen byder på en tur i svømmehallen. Ellers er nedtællingen igang til ferien. Nu kun 13 dage til NYC og PUJ. Desværre ser det ud til at CO ikke har plads til os på C - så vi er jo nok tvunget ned bagi ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Etter en god natts søvn, så er man oppegående, har stilt de klokkene som ikke stiller seg selv og snart er det egg og bacon til brunsj. Lettskyet, pent vær på Hurumlandet og det kan bli en liten tur med cab'en kanskje. Vi får se. Må jo bruke de anledningene man får før vinteren setter inn for alvor!
![]() Ellers noe indretjeneste. Ha en fin dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag,
Jeg var en av dem som fikk en time ekstra idag. Glemte helt ut clockchange etter en travel uke. Vel vel vi tar en tur ut i det fine høstværet. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Solen skinner, men skyene lurer i bakgrunnen. Overaskende fin form for å ha hatt en "2-dagers", selv om jeg merker jeg er litt sliten. Søndagsfrokost med madammen er inntatt og nå kjøres det både vaskemaskin og oppvaskmaskin. Blir å slappe av med en film i sofaen i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag formiddag,
Nydelig vær i hovedstaden, kom dere ut dere som kan! Selv er jeg på plass på kontoret hvor noen småting må unnagjøres så man kan ta fereie med god samvittighet i morgen kveld. I kveld får jeg besøk av mor og far til middag. Ellers en rolig aften med dama ![]() Ha en fin søndag!
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag nr 2 fra Tananger
Her ble man vekket av husverten som ringte på og hadde tenkt å skifte noe som ikke funker. Så da er det bare å komme seg opp. Mobilen og pcen endret seg selv, de andre klokkene må jeg endre selv, men det gjenstår kun en... den i bilen ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Brussels Airlines loungen i pier A. Hatt en flott helg i EU-hovedstaden med god mat og godt drikke. Radisson BLU Royal Hotel i Brussel var baade bra og billig
![]() Her sitter man og slapper av foer SN2283 tar oss med til OSL om et par timer. Hadde tenkt aa sette Menzies paa proeve og sjekke om pri-tag fungerte i dag, men hun som tok imot kofferten i biz-skranken satte ikke paa noe slik tag. De to koffertene foer oss var heller ikke tag'et. Ha en fortsatt fin soendag alle sammen!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Sarpsborg.
Her er det fotball som gjelder, og i øyeblikket så ligger Sarp greit at vil jeg si, vi leder 3-0 over Sandnes Ulf, og den andre byen har enda ikke fått noen mål mot Tromsdalen! Jeg lukter en festdag uten like ![]()
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra I-20. På vei hjemover etter en fin dag i Columbia. Solen skinner, fint kjørevær og jeg håper på stødige 3G-signaler så jeg kan høre fotball.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag. Nå har "raketten" fått vintertøfler og svisjer rundt tilnærmet lydløst. I tillegg hjalp jeg noen kjent med en tjeneste i dag så jeg fikk en runde i sete 0A på Flybussekspressen - det var leeeenge siden sist, men det gikk greit å få blåst ut litt sot.
Tror det blir sofaen og ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og fra OSL kan man rapportere om at pri-tag fungerte selv om personalet i BRU ikke gadd å sette det på. Min kom ut som en av de første
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fikk seg en psykisk knekk i natt når 0300 ble 0200, det ble en 13 timers vakt det. Nå derimot er siste natta på OSL for denne gangen. Bare å sæle på og rusle bort til SAS-Flybussen. Ps, i morgen er det blåmandag, men ikke for meg
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen fra Tananger | killbox | Flyforum | 8 | 01-07-2012 13:47 |
God søndags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 12 | 29-05-2011 21:17 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 5 | 05-12-2010 10:15 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 21-11-2010 15:16 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 25-10-2010 12:54 |