![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
05:40 og det ser ut til å bli nok en strålende vårdag... Både interne og eksterne møter før det blir trening i ettermiddag og så avsluttes vel dagen med arbeid i hagen. Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Prinsessen startet dagen 04:10 (eller, egentlig klokken 2, men etter to timer var konemor lei og da måtte pappa overta). LYS våken klokken 04:10!!! Hvordan klarer de små det??
Bestilte noe Spotterwear fra min egen webshop på fredag, og snart vil dere kunne se meg i denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Lysaker (for nest nest siste gang)
Nok en helg med flytting , totalt kjørt bortpå 120 mil og 4 timer søvn hver natt. Hvorfor skulle de finne seg hus så sykt langt unna. On the other hand det er flott vær ute idag ![]() Bedre dag ønskes ![]() S A ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Tilbake i Jomtien etter en aldeles herlig helgetur til Koh Samui.
Fløy med Bangkok Airways fra U-Tapao direkte til Samui. En helt grei tur med en smekkfull ATR 72. Der er det ikke noe LCC fakter. På en 55 minutters tur er det "Cold Towels" rett fra isboks, mat servering av en varm kyllingrett med salat og dessert. mineralvann eller øl , og selvsagt kaffe med avec om dette ønskes. "Asia`s Boutiqe Airline" kaller de seg nå, og det må jeg bare istemme i. For dere som ikke har vært på Samui, må jeg bare anbefale det, om ikke annet for å oppleve flyplassen. Den har 2 terminaler, hver bestående av søyler med stråtak. Vegger finnes ikke, men de har plastruller som tas ned i tilfelle regn!! Rullebanen ligger knapt 30-40 meter unna( om det nå er så langt) og når deres B717 kommer inn for landing så merkes det! Koh Samui kan også anbefales for ferieopplevelsen også for andre vanlige dødelige. Varmt, rolig, utrolig bra strender. Det eneste negative jeg kan komme på er at prisnivået nesten har fordoblet seg det siste året, noe som de sier der nede skjedde over natten i romjula i år, da de fikk en flom av turister dit som hadde tenkt seg til Phuket. I forhold til Jomtien hvor vi er nå, koster mat og drikke nesten dobbelt så mye! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
men, det dobbelte av nesten ingenting er vel fremdeles nesten igjenting??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men når min favorittsuppe som her koster 50THB ( 8 kr) plutselig koster i snitt 120 THB (19kr) på Samui, så er det noe galt et sted. De vanlige ansatte der nede tjener fortsatt like lite... Jeg leste også tidligere i forrige uke i Bangkok Post at myndighetene ser på dette fenomenet med argusøyne, da de er redd at slike tendenser skal skremme bort turister fra landet i konkurranse med Malasia og Vietnam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
etter å ha betalt 30 kroner for en lunken pizzabit i kantina har jeg INGEN sympati, Odd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra en graa Seattle. Sitter her i U2 t-skjorte med nytraktet Peets .... U2 var veldig bra. Dere kan glede dere til de kommer til Norge. Jeg tror ogsaa vi var vitne til noe historisk. Det er ut med lightere .. naa er det mobiltelefoner med lysende display som teller! Det var ganke sproett aa se 15000 lysende mobiltelefoner lyse opp salen under innledningen til 'One'!
http://seattlepi.nwsource.com/pop/221518_u225q.html Tannlegen venter klokken 10 .. jeg gleder meg IKKE!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Naa skinner solen litt igjennom her i Seattle, tror vi faar en ny flott dag...i gaar tilbrakte vi ettermiddagen hos Boeings Markeds direktoer for Americas (Gunnar Nyreroeds Stesoenn for de av dere jobbet med Gunnar!).....Jeff tok Alaskas tilbud om pensjonspakke (sammen med 30% av ledelsen i Alaska) og foer han sluttet i Alaska tilboed Boeing han jobben som markedsdirektoer....med Air Canada og Air india var det en god steming i West Seattle i gaar...og i god EB stil floet Champagnen.....jeg jobber hardt for en omvisning i 787 mockupen paa Renton.....med kamera!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gleder meg til å treffe Jeff enten her i Norge eller i USA...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |